Pagani Zonda S jako pojízdné umělecké dílo na druhou
Pagani Zonda S není nutno příliš představovat a stačí jen připomenout, že se jedná o evoluci původního modelu C12 z přelomu tisíciletí, jejímž srdcem je sedmilitrový vidlicový dvanáctiválec o výkonu 400 kW (544 k). Celkem bylo v tomto provedení vyrobeno 15 vozů než v roce 2002 dorazila další evoluce v podobě modelu S 7.3.
Shalemar Sharbatly původem ze Saúdské Arábie je malířka, kterou proslavil její styl a koncept pojmenovaný Moving Art. Právě díky němu se prosadila i v motoristickém světě, když jej aplikovala na tříkolku Yamaha Tricity a následně i automobily Mini John Cooper Works, Porsche 911 a Ferrari 360 Modena.
Prozatím posledním příspěvkem do této linie se nyní stalo Pagani Zonda S, které je výsledkem spolupráce s italskou firmou Foglizzo, patřící mezi přední specialisty na zpracování kůže. Právě tato společnost celý projekt zastřešovala.
Před samotným zahájením práce Shalemar Sharbatly se Pagani Zonda S dočkalo důkladného očištění povrchových panelů karoserie a následné aplikace ochranné fólie od společnosti D-Factory Italia. Právě tato fólie pak posloužila malířce jako umělecké plátno a může být z vozu sejmuta, což znamená, že vzácný supersport může poměrně jednoduše vrátit do své původní podoby, i když nyní jej jeho hodnota vyšší.
Shalemar Sharbatly na kompletní proměně vzhledu vozu ve své umělecké dílo pracovala čtyři a výsledek rozhodně zaujme hrou barev. Pozornost si pak zaslouží barevné odlišení pravé a levé strany vozy, kdy bok vyvedený v odstínech modré vyvolává dojem rychlosti i u stojícího automobilu a zároveň působí jako hladina moře.