Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Patentový snímek zřejmě odhaluje upravenou příď nové Toyoty GT86

Ondřej Mára Ondřej Mára 22. 1. 2021 • 05:36
54
7
Zobrazit náhledy (54)
Toyota 86 Toyota 86 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020

Od představení nového Subaru BRZ už uběhla delší doba, Toyota však o dvojčeti sportovního kupé stále mlčí.

První novou zprávou ohledně nové generace Toyoty GT86 by ale mohl být nedávno zveřejněný patent, registrovaný již v září minulého roku v Austrálii, který obsahuje upravenou verzi předního nárazníku nového Subaru BRZ.

Vlastníky patentu přitom mají být značky Subaru i Toyota, což s ohledem na spolupráci při vývoji a výrobě modelů BRZ a GT86 není žádným překvapením. Bohužel si tak ale stále nemůžeme být jistí, zda nový nárazník patří nové Toyotě GT86, nebo jen ostřejší verzi Subaru BRZ.

Pojďme se ale podívat na změny mezi patentovým návrhem a fotkami produkčního Subaru BRZ. Nový návrh nárazníku má nepatrně užší, ale vyšší mřížku chladiče. Plocha pro umístění registrační značky se navíc přesunula z lakované části nárazníku právě do mřížky.

Nová verze nárazníku navíc odhaluje mřížku chladiče s motivem mřížky, zatímco nárazník u Subaru BRZ má jednoduché horizontální lamely. Rozdílů si také můžeme všimnout v rozích nárazníku, kde jsou v obou případech jinak tvarované otvory pro přívod vzduchu.

U obou vozů se sice horní hrana zařezává do nárazníku, u BRZ se ovšem otvor směrem dolů opticky rozšiřuje, zatímco u nového návrhu spíše zužuje. BRZ navíc celkově sází na oblé tvary, zatímco nový návrh nárazníku využívá spíše na ostré linky. A to by sedělo k současnému stylu Toyoty.

S největší pravděpodobností by se tak skutečně mohlo jednat o návrh předního nárazníku pro Toyotu GT86, s naprostou jistotou to však potvrdit nelze. S ohledem na odstup od představení nového Subaru BRZ však doufáme, že už nás Toyota s představením nové GT86 nebude dlouho napínat.

Související články

Témata
23. 1. 2021 14:54
Re: Zatímco Mára tady bublá z mrákot
Tak dam ti tiez reakciu. Som zvedavy coho sa dozadujes. Mohol by si ale aspon napisat aky druh informacie to pride.
23. 1. 2021 09:05
Tak pokud skutečně jde o nárazník...
...nějakého nového Japonce, typoval bych to spíš na nové Z od Nissanu. :-)
Avatar - WinDiesel
22. 1. 2021 19:09
Re: Zatímco Mára tady bublá z mrákot
Mor ho !!!
22. 1. 2021 17:21
Re: Zatímco Mára tady bublá z mrákot
všichni by to chtěli ale muselo by to stát tak 18 000,- protože víc táta maturantovi nedá... :D ZDUR

a nebo ses mikesus a mas radsi hybrida a ne jen nárazník hýk (blahem) :D
22. 1. 2021 17:03
Re: Zatímco Mára tady bublá z mrákot
Tady máš reakci. Abys věděl tak já jsem věděl hned jak se to tady objevilo, že zde budeš kvičet jak zvíře. Nemůžu to dokázat, ale věděl jsem, že FTBŘJZ.
Edit: Přesto souhlasím, že bájit na základě jednoho kusu plastu je poněkud zvláštní.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku