Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peterbilt uvádí model 579 s velkorysou obytnou kabinou UltraLoft

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 21. 2. 2018
4
2
Severoamerický výrobce užitkových vozidel si pro svou modelovou řadu 579 připravil novou obytnou kabinu s označením UltraLoft, která je největší a nejprostornější v aktuální nabídce pro daný model značky Peterbilt.

Texaský Peterbilt představil modelovou řadu 579 na jaře roku 2012 a průběžně ji vylepšuje s cílem zvýšit její výkony, hospodárnost provozu a v neposlední řadě i vylepšení komfortu řidiče.

Právě na poskytnutí nejvyšší možné míry pohodlí řidičům během jejich odpočinku je zaměřena nová obytná kabina s označením UltrLoft, která v letošním roce míří na vrchol nabídky kabin pro modelovou řadu 579.

Při vývoji interiéru kabiny UltraLoft konzultoval Peterbilt jeho provedení a vybavení se stovkami profesionálních řidičů. Ti se tak do jisté míry podíleli na jeho designu i ergonomii.

Peterbilt modelové řady 579 s kabinou UltraLoft upoutá pozornost již svým exteriérem a to především díky délce obytné nástavby a tvarování její střechy. Výrobce uvádí, že mělo dojít k vylepšení aerodynamických vlastností vozidlo o dvě procenta oproti dosavadnímu nejlepšímu provedení řady 579.

Nejzajímavější je na kabině UltrLoft ovšem provedení a vybavení jejího interiéru. Ten spíše než jako kabina nákladního vozu působí dojmem útulného obývacího pokoje a ložnice.

Velkorysé prostorové poměry na palubě mohou být demonstrovány prostřednictvím rozměrů spodního lůžka, jehož šířka je 1070 mm a délka 2185 mm nebo skutečností, že na boční stěně nad tímto lůžkem je umístěna 32palcová obrazovka. Součástí standardní výbavy je pak mimo jiné i velká mikrovlnná trouba a vnitřní LED osvětlení.

Peterbilt uvádí, že již nyní přijímá objednávky na vozidla modelové řady 579 s kabinou UltraLoft a dodává, že první exempláře budou jejich provozovatelům dodány v létě letošního roku.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - wakantanka
krasavec
wakantanka
| 21. 2. 2018
Zalezi ako by upravili samotny predpis. Ak by upravili celkovu dlzku supravy v priestore pre vodica by sa to nijak neprejavilo a vsetky cm naviac by zabral naklad.
krasavec
Tamoosak
| 21. 2. 2018
Jeste donutit tu zapraskanou bandu v Bruselu, aby povolili provoz takovych krasavcu s klasickym navesem bez omezeni. Jenze to by se evropsti vyrobci tahacu mohli jit zahrabat 2 metry pod zem >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku