Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 207 CC: Nový design a nový ceník začínající od 509.900,-Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
Peugeot představil vedle modernizovaných hatchbacků 207 a verze SW i faceliftovaný kupé-kabriolet CC. Ten právě nyní na český trh vstupuje s nižší cenou začínající od 509.900,-Kč.

Peugeot 207 CC prodělal modernizaci zároveň s hatchbacky a SW. I tento kupé-kabriolet tak dostal zcela nový přední nárazník, který svým designem připomíná větší model 308. V případě modelu 207 CC bude nárazník ve dvou provedeních podle stupně výbavy. Modernizace exteriéru se u kupé-kabrioletu dotkla i zádě, kde jsou nové svítilny ze světelných diod.

Stejně jako u hatchbacků a SW i v případě CC mají interiéry působit mnohem luxusnějším dojmem než doposud. K tomu mají dopomoci především nové materiály použité na čalounění sedadel, výplně dveří nebo palubní desku s moderním přístrojovým panelem.

I pro Peugeot 207 CC jsou k dispozici nové funkce, jejichž cílem je podpora při řízení či zlepšení komfortu a některé z nich se podílejí na zvýšení ekologické efektivity. První z nich je indikátor změny převodového stupně (GSI: Gear Shift Indicator). Tento prvek je součástí základní výbavy verzí s manuální převodovkou poháněných motory, splňujícími Euro 5. Standardem bude impulsní ovládání směrových světel a pro CC je novinkou jednodotykové ovládání zavírání okna řidiče.

Ceny na českém trhu

Peugeot 207 CC bude na českém trhu nabízen s jedním ze dvou zážehových motorů o objemu 1,6 litru. První z nich je atmosférický s výkonem 88 kW (120 k) a druhý má díky přeplňování výkon 110 kW (150 k).

Zákazníci mohou volit jeden ze dvou stupňů výbavy s označeními Sport a Sport Pack, přičemž první je k dispozici jen s atmosférickým motorem, zatímco druhý naopak jen s přeplňovanou pohonnou jednotkou.

Kupé-kabriolet s výbavou Sport je standardně vybaven čelními i bočními airbagy, bezpečnostními úchyty ISOFIX na sedadle předního spolujezdce, ABS, elektronickým rozdělovačem brzdných sil REF, podporou brzdění v kritických situacích EVA, samočinnou aktivaci výstražných světlometů, denními světly, mlhovými světlomety, elektrickými a vyhřívanými vnějšími zpětnými zrcátky, centrálním dálkovým zamykáním a automatickým zamykáním dveří při jízdě.

Komfort na palubě zajistí sekvenční elektrické ovládání oken, pylový filtr, manuální klimatizace, palubní počítat, výškově nastavitelné sedadlo řidiče i spolujezdce, rádio s CD a MP3 přehrávačem, ovládáním pod volantem a šesticí reproduktorů.

Výbava Sport Pack přidává systém kontroly stability ESP + ASR + SSP, regulátor a omezovač rychlosti, osvětlení do zatáčky, zatmavené zadní sklo, elektricky sklopná vnější zrcátka, zadní parkovací asistent a 17palcová litá kola namísto 16palcových ocelových.

Standardem pro Sport Pack je Pack Komfort, obsahující automatickou dvouzónovou klimatizaci, chlazenou schránku u spolujezdce, Pack Viditelnost (automatické stěrače, samočinné podsvícení přístrojové desky), elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko a osvětlená zrcátka předních slunečních clon.

Peugeot 207 CC s výbavou Sport Pack je identifikovatelný i díky paketu, v němž je zahrnut přední nárazník s chromovanou mřížkou vstupu vzduchu, která nese název „FERRARI“. Součástí tohoto paketu je sportovní kožený volant, manžeta řadící páky v kůži a boční lišty v barvě karoserie s chromovaným zdobením.

Stejně jako pro hatchbacky a SW jsou i pro CC připraveny nové komunikační systémy WIP (World In Peugeot), které doplňuje nová sestava WIP Bluetooth. Což je autorádio s CD a MP3 přehrávačem, které obsahuje hands-free sadu Bluetooth, dva kryté vstupy (USB a jack) v panelu rádia a ovládání přenosného MP3 přehrávače nebo Ipodu ovladači rádia pod volantem. Za WIP Bluetooth si u obou verzí 207 CC zákaznicí připlatí 7.500,-Kč.

Vedle nového autorádia figurují v nabídce i navigační systémy WIP NAV a WIP COM. Oba mají 7palcovou barevnou obrazovku, ale liší se tím, že první z nich má kartografická data 30 evropských zemí na SD kartě 4 GB, zatímco druhý je vybaven pevným 30 GB diskem. První z této dvojice je k dispozici pro Sport i Sport Pack za 19.500,-Kč a druhý je pouze pro vyšší výbavu s přeplňovaným motorem za 51.400,-Kč.

Peugot 207 CC - ceny na českém trhu
Motor1.6 16V 1.6 16V THP
Zdvihový objem [cm3]15981598
Válce/ventily4/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]88/6000110/5800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]160/4250240/1400
Max. rychlost [km/h]190210
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,78,6
Komb. spotřeba [l/100 km]6,57,2
Cena Sport [Kč]509.900,--
Cena Sport Pack [Kč]-584.900,-

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
Avatar - Pierro
2. 7. 2009 12:56
Re: dobrá pálka
Já bych jel ve varťasu a uvidíš, ještě uděláme ďouru do světa... >:-[] ;-) :yes:
Avatar - skejpa
2. 7. 2009 12:27
Re: dobrá pálka
no pokud rikas ze teda i ta paris tak to si me asi nalomil xD
Avatar - Pierro
2. 7. 2009 12:00
Re: dobrá pálka
skejpo, před kasinem v Monte Karlu budeš v stodvaciášku za hvězdu. Célebryty v bentlejích budou blednout závistí a paris hyltonová si možná i cvrnkne do gaťjek (teda pokud nebude navostro... >:-[]
Avatar - skejpa
2. 7. 2009 11:47
Re: dobrá pálka
to tak leda hruzou >:D a nebo se budu tlemit a rikat si, to byla dovolena, cestou 5x v servise, prachy v cudu a jedem domu >:D cernej humor xD
Avatar - Pierro
2. 7. 2009 11:29
Re: dobrá pálka
To ale spoza volantu stodvaciášku taky... >:-[]