Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Potvrzeno, sériová Mazda6 bude na podzim v Paříži

David Bureš David Bureš 6. 4. 2012 • 03:17
96
13
Zobrazit náhledy (96)
Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda Mazda
Nová generace Mazdy 6 převezme některé designové prvky z konceptu Takeri.

Mazda na právě probíhajícím autosalonu v New Yorku prezentuje americké veřejnosti koncept Takeri, který byl již k vidění na autoshow v Tokiu a Ženevě. Japonská automobilka v USA potvrdila, že se nová generace modelu 6 začne prodávat v roce 2013. Vzhled příští šestky naváže právě na studii Takeri.

Japonská automobilka předpokládá, že nová generace šestky se začne prodávat v prvním čtvrtletí roku 2013. Sériový vůz však veřejnost poprvé uvidí už na letošním pařížském autosalonu, který bude probíhat na přelomu září a srpna.

Vzhled automobilu bude podle slov Mazdy „silně ovlivněn“ konceptem Takeri. Je jasné, že tvary sériového auta budou proti Takeri konzervativnější, i tak se však jistě můžeme těšit na velice dynamické křivky. Svým vzhledem by příští šestka měla tak jako ta současná patřit mezi nejsportovnější automobily střední třídy.

Jestli si vůz zachová rozměry konceptu, mezigeneračně výrazně naroste do délky. Takeri je dlouhý 4.850 mm, široký 1.870 mm a vysoký 1.430 mm, rozvor činí 2.830 mm. Rozvor náprav aktuální Mazdy6 je dlouhý 2.725 mm.

Příští Mazda 6 bude po crossoveru CX-5 druhým vozem této značky, který využije kompletní balíček techniky Skyactiv.

Pro Severní Ameriku se počítá s benzinovým dvoulitrem Skyactiv-G, kombinovaným se šestistupňovou manuální, nebo automatickou převodovkou, tzv. Skyactiv-MT a Skyactiv-Drive.

V Evropě bude vůz vedle benzinového motoru nabízen rovněž s turbodieselem 2,2 Skyactiv-D, který pracuje už v Takeri.

Zatím není jasné, zda sériový automobil použije také systém rekuperace brzdné energie i-ELOOP, prezentovaný v Takeri. Jeho předností je to, že ukládá elektrickou energii do kondenzátoru. Díky tomu může i-ELOOP ukládat velké objemy elektřiny, na rozdíl od baterií lze kondenzátor rychle nabít a vybít, podle Mazdy v řádu několika sekund. Navíc nedochází ke snížení kapacity jako při častém užívání akumulátorů.

Podrobnější údaje o nové Mazdě 6, jako je cena a technické parametry, japonská automobilka zveřejní před samotným zahájením prodeje.

Podle dřívějších zákulisních zpráv má být nová Mazda 6 vyráběna ve čtyřech karosářských variantách. Sedan, liftback a kombi mají být později doplněny verzí kupé.

Související články

Témata
17. 4. 2012 15:41
Už poněkolikáté opakuji, liftback je na ústupu
"Actually, we are dropping the idea of a hatch (for the next Mazda6), with the (new) sedan we can achieve same sporty expression we achieved with (existing) hatch. We communicated with (customer) clinics in the UK and Australia and we found that users of hatch are using function of the lift-gate only once a year (to stow items that would not fit in the sedan’s boot)." Akira Tamatani
17. 4. 2012 15:37
Re: ..jako nove Mondeo...
No něco jiného je mít pocity a něco jiného je znát fakta. :-!
6. 4. 2012 16:54
Re: problem mazdy je ten
Největší problém Mazdy je především ten, že se už docela dloudo ocitá ve velké ztrátě! Jinak z japonské produkce podle mne stále staví nejpovedenější auta.
6. 4. 2012 16:18
Re: problem mazdy je ten
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ham.
6. 4. 2012 15:01
Re: problem mazdy je ten
Bingo :yes: :yes: :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku