Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Představí BMW vlastní verzi Land Cruiseru? Zákazníci by se našli
BMW X7
BMW X7
BMW X7
45 Fotogalerie

Představí BMW vlastní verzi Land Cruiseru? Zákazníci by se našli

Japonský motoristický magazín přišel s velice zajímavou spekulací, podle které by mohly automobilky Toyota a BMW znovu spojit síly. Tentokrát by se však místo sporťáku mělo jednat o drsný offroad.

Nedávná spolupráce automobilek Toyota a BMW nám přinesla dva zajímavé sportovní vozy: BMW Z4 a dlouho očekávanou novou generaci Toyoty Supra. A i když zejména milovníci japonského sporťáku nejsou z výsledků kdovíjak nadšení, své kvality zkrátka ani jeden vůz nezapře. A i to by mohlo přispět k úvahám o dalším společném projektu.

Tentokrát už by se však nemělo jednat o sportovní vozy, ale o společný vývoj offroadů, jak naznačil japonský magazín MacX. Podle jeho informací by zákazníci mnichovské automobilky, především z Ruska a Středního východu, rádi získali velký luxusní vůz, který však nabídne i skvělé vlastnosti v opravdu náročném terénu.

První požadavek by sice mohlo uspokojit třeba nedávno představené BMW X7, kterému nechybí velikost, okázalost ani luxus, stále se však jedná „jen“ o SUVčko, jehož schopnosti budou v terénu vždy omezeny. Naopak Toyoty Land Cruiser je dnes již ikonickým offroadem, který se sice také snaží nabídnout luxusní kabinu, ale na úroveň BMW jednoduše nedosahuje.

Pokud by tedy Toyota poskytla BMW svou platformu a mnichovští na ni dosadili vůz podle svých standardů, mohli bychom se dočkat skutečně prémiového offroadu, jehož interiér by podle některých informací mohl nabídnout místo až po osmičlennou posádku. Současně by přitom nechyběla ani ta nejmodernější komfortní a bezpečnostní výbava.

Článek magazínu se dokonce krátce objevil i na Instagramu, kde jej publikoval uživatel s přezdívkou hamd1two3. Příspěvek byl sice smazaný, naštěstí ho však web Carscoops vyfotil a tak si ho stále můžeme prohlédnout.

A jakkoliv se mohou zdát informace o této spolupráci zvláštní, pravdou je, že segment SUV stále roste a rozdělení nákladů na vývoj nového modelu mezi dvě automobilky je lákavý argument, který by ve výsledku mohl vést i k nižší koncové ceně.