Prodejce nabízí hned několik klasických škodovek. Vybrali byste si?
Klasických škodovek najdeme zejména v české a slovenské inzerci spoustu. Málokdy se ale stane, že by jeden prodejce nabízel takových aut hned několik.
Proto nás zaujal inzerát, v němž prodejce zmiňuje osm starších vozidel mladoboleslavské značky. A to ještě jeho internetové stránky společnosti, jejímž jednatelem muž uvedený jako kontakt v inzerátu, naznačují, že majitele hledá také jedna Felicia, o níž se ve výše zmíněné nabídce nepíše.
Na prodej jsou tedy tyto automobily: Škoda 1000 MB, Škoda 100, Škoda 105, Škoda Felicia Fun, Škoda Favorit, dvě Škody 110 R a skelet Škody 1000 MB. K tomu tedy ještě ona Felicia. Dohromady devět kousků. A zajímavé také je, že často jde o vozy s nízkými nájezdy. Pro úplnost ještě dodáme, že neznáme ceny, jsou totiž na dohodě.
Nejmladším vozem z uvedených je žlutá Felicia Fun, poprvé registrovaná v roce 1998. Slavný extravagantní pick-up pohání 1,6litrový motor o výkonu 55 kW, najeto má prý 213.306 kilometrů.
O rok dříve byla poprvé registrována klasická Felicia v podobě pětidveřového hatchbacku v základní výbavě LX. Auto s třináctistovkou o výkonu 40 kW pod kapotou dosud zvládlo jen 26.360 km.
Nechybí ani předchůdce, tedy Favorit. Exemplář na prodej je z roku 1994, také ve verzi LX, má tmavě modrou karoserii a o jeho pohon se stará jedna-trojka o výkonu 40 kW. Nájezd činí 45.599 km.
Přesunout se můžeme na konec 70. let, v roce 1978 totiž byla poprvé registrována Škoda 105 L (de Luxe) s litrovým motorem o výkonu 33 kW. Zajímavě opět vypadá nájezd, odometr ukazuje pouze 26.105 km.
Oranžová Škoda 100 L má v dokladech první registraci k 18. únoru 1975. Od té doby najezdila 81.495 km, do pohybu sedan uvádí litrový motor o výkonu 35 kW.
Nejstarším autem z inzerátu je Škoda 1000 MB, Modrý kousek v provedení de Luxe byl vyroben v roce 1965, za zadní nápravou ukrývá litrový čtyřválec o výkonu 31 kW a odometr hlásí 44.995 kilometrů.
Informace o výše uvedených dvou Škodách 110 R jsme bohužel na webu prodejce nenašli.