Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Project Hutton je nádherný restomod starého Defenderu s přeplňovanou V8

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Restomod z dílny E.C.D. Automotive Design nabízí osm míst, luxus a pořádný motor.

Americká společnost E.C.D. Automotive Design, která se specializuje na renovace a vylepšováním vozů značky Land Rover, se pochlubila novým dílem. Jmenuje se Project Hutton a jeho základem se stal Land Rover Defender 110 s plátěnou střechou. Změny jsou přitom skutečně rozsáhlé.

Začněme například renovovanou karoserií, která je lakovaná do barvy Frozen Blue, původně určené pro vozy Porsche. Kontrastním prvkem jsou ochranné doplňky, jako například rám kolem kabiny, přední pevnostní nárazník s navijákem, nášlapy, kryty světel nebo zadní pevnostní nárazník.

Video se připravuje ...

Modernizovaný vůz zůstal víceméně věrný původním tvarům, nechybí však moderní doplňky, jako například nová i přídavná LED světla. V podbězích pak vidíme 18“ litá kola, obutá do terénních pneumatik BF Goodrich. Zpoza nových kol pak prosvítají brzdiče Brembo, lakované do křiklavé barvy žlutá Ferrari.

Pod kapotu pak úpravci z E.C.D. uložili 6,2litrový motor V8 přeplňovaný kompresorem z dílny General Motors. Parametry sice výrobce neuvádí, motorizace LT4 je však dostupná jako motor určený k zástavbě s naladěním na 477 kW (cca 640 k). O přenos výkonu na obě (zesílené) nápravy se pak stará osmistupňový automat.

Za zmínku přitom stojí, že kromě spalovacích motorů nabízí společnost E.C.D. také restomod s elektrickým pohonem. Společnost použila pohonné ústrojí vycházející z techniky společnosti Tesla. Kombinovaný výkon dosahuje 270 kW a baterie má kapacitu 100 kWh. Zrychlení na 96 km/h by měl vůz zvládat za cca 4 sekundy, dojezd by se měl pohybovat okolo 322 km.

Vraťme se ale zpátky k restomodu Project Hutton, který se snaží zaujmout i působivou kabinou. Ta je čalouněna světlou kůží Caressa Silver Touch, doplněnou žlutým kontrastním prošíváním. Žluté jsou také bezpečnostní pásy nebo budíky. Nechybí však ani pár chromovaných detailů, nový infotainment Kenwood a reproduktory Infinity Kappa.

Za druhou řadou sedadel jsou umístěny lavice pro další čtyři cestující, uchycené bokem ke směru jízdy. Maximální komfort si nejspíš užijí jen čtyři cestující v tradičních předních sedadlech, celkově však vůz pojme až osm cestujících.

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme