Projekt DriveTribe po pěti letech končí, štafetu převezme Hammond
Motoristická sociální síť, kterou moderátoři založili rok po odchodu z Top Gearu, ukončí provoz na konci měsíce.
Motoristická sociální síť DriveTribe, kterou 28. listopadu 2016 založili moderátoři Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May ve spolupráci s investorem a moderátorem Ernesto Gottfried Schmittem, skončí na konci měsíce – po pěti letech provozu.
Projekt nebyl podle řady zpráv nikdy ekonomicky příliš úspěšný, současné změny napříč odvětvím, které měly vést k výrazným omezením v marketingových rozpočtech a tedy i poklesům příjmů z reklam, ale projektu zřejmě definitivně zlomily vaz, jak je patrné z prohlášení vydaného známou trojicí moderátorů.
„Všichni jsme opravdu zklamaní, že výzvy v tomto odvětví – kterým ani v nejmenším nepomohla probíhající pandemie – jednoduše znemožnily pokračování v podnikání v jeho současné podobě,“ uvedl v prohlášení Jeremy Clarkson.
James May byl ve svém vyjádření méně sentimentální, ale situaci vystihl jasně. „V konečném důsledku jde o obchod a podniky jsou nakopávány do rozkroku vším, co se ve světě děje,“ uvedl v prohlášení.
Hammond ale přinesl alespoň drobnou útěchu těm, kteří síť sledovali a měli rádi její obsah. Podle jeho prohlášení by se totiž část obsahu, společně se známými tvářemi, měla přesunout na jeho sociální sítě, kde bude značka alespoň částečně přežívat a nabídne fanouškům možnost stále živě diskutovat.
Zapálení uživatelé sítě DriveTribe navíc dostali možnost stáhnout si do konce měsíce ze sítě všechen svůj obsah, aby o něj po zrušení webu definitivně nepřišli.