Range Rover Range_e: Dieselový plug-in hybrid
Range_e je jméno prototypu, který je založen na modelu Range Rover Sport. Podle jména s malým e na konci by se dalo usuzovat, že inženýři Land Roveru pracují na vývoji elektromobilu, ale ve skutečnosti se návštěvníkům ženevského autosalonu představí prototyp plug-in hybridu.
U Land Roveru se podobně jako například u PSA vydali odlišnou cestou než většina automobilek nabízejících hybridní modely. Britské hybridní SUV využívá ke svému pohonu turbodiesel TDV6 o objemu 3,0 litru, elektromotor a osmistupňovou automatickou převodovkou ZF.
Prototyp Range_e, který je jedním z několika vývojových vozidel, na nichž se u Land Roveru pracuje, je schopen jízdy čistě na elektrický pohon.
Land Rover ve stručné tiskové zprávě uvádí, že Range_e je prvním zástupcem značky s pohonem všech, jehož emise CO2 mají hodnotu 89 g/km. Prototyp čistě na elektřinu ujede 20 mil (32,187 km), dosáhne maximální rychlosti 120 mph (193,12 km/h) a jeho akční rádius je 690 mil (1110,447 km).
Kromě prototypu Range_e bude Land Rover vystavovat Range Rover Evoque v obou karosářských verzích a světovou premiéru má mít v Ženevě individualizační program pro nejmladšího zástupce britské značky.
Dalšími novinkami vystavenými na ženevském autosalonu bude luxusní Range Rover Autobiography Ultimate Edition a Discovery 4 Ladmark. Druhý jmenovaný model je již nabízen ve Velké Britanii a představuje limitovanou sérii Discovery 4 v bílé nebo černé barvě karoserie na 20palcových litých kolech s luxusně vybaveným interiérem a třílitrovým šestiválcovým turbodieselem pod kapotou.