Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Reklamy, které stojí za to: Hyundai Sonata Turbo – předjeďte všechno

Reklamy, které stojí za to: Hyundai Sonata Turbo – předjeďte všechno Zdroj: acz

Reklamy, které stojí za to: Hyundai Sonata Turbo – předjeďte všechno

Jeden ze svých reklamních spotů pro Super Bowl věnovalo Hyundai i sedanu Sonata s přeplňovaným dvoulitrem. Vtipný snímek jasně říká, že budete mít vždy dostatek výkonu k předjíždění.

Aktuální – šestá – generace Sonaty se prodává od roku 2009 na jihokorejském trhu a od roku 2010 je nabízena i na severoamerickém trhu. Ve většině Evropy je však Hyundai ve střední třídě zastoupen modelem i40.

Severoameričtí zákazníky mohou v showroomech značky Hyundai vybírat v případě Sonaty ze tří stupňů výbavy označených GLS, SE a Limited. Standardní motorizaci pro všechny tři představuje atmosférický zážehový čtyřválec o objemu 2,4 litru s výkonem 148 kW a pro dva vyšší stupně výbavy je za příplatek k dispozici přeplňovaný dvoulitr s výkonem 202 kW. Oba motory roztáčejí kola přední nápravy prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky.

Kromě dvojice konvenčních motorizací nabízí severoamerická Sonata i hybridní pohonný systém, který tvoří motor 2,4 CVVT a elektromotorem na místě hydrodynamického měniče točivého momentu. Celkový výkon hybridního systému Hybrid Blue Drive je 154 kW.