Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Reklamy, které stojí za to: Italská invaze do USA podle Fiatu

Reklamy, které stojí za to: Italská invaze do USA podle Fiatu Zdroj: acz

Reklamy, které stojí za to: Italská invaze do USA podle Fiatu

Italská automobilka Fiat rozšiřuje nabídku svých modelů na americkém trhu, MPV 500L propaguje pomocí videa odkazující na historii USA.

Fiat reklamou na 500L pro americký trh chce ukázat, jak by mohla vypadat invaze do Severní Ameriky, pokud by ji místo Britů provedli Italové. Zdá se, že by byla proti skutečným událostem mnohem zajímavější.

Italové v reklamě do Ameriky přijíždějí v modelech značky Fiat, včetně MPV 500L. Obyvatelé Ameriky je přitom nadšeně vítají, ženy dokonce shazují své dlouhé šaty a vyměňují je za „italské“ minisukně, britské „puby“ se zase mění na italské kluby.

V závěru pak jedna ze slečen prohlašuje, že italská invaze je mnohem lepší než čajový dýchánek. Tím odkazuje na tzv. bostonské pití čaje, protest amerických kolonistů proti britskému impériu, které spolu s dalšími akcemi vyústilo v americkou válku o nezávislost.

Fiat 500L je na americkém trhu nabízeno s jediným motorem, přeplňovaným benzinovým čtyřválcem 1.4 MultiAir (119 kW a 249 N.m). To na českém trhu je vůz dostupný s 1.4 16v (70 kW), 0.9 TwinAir (77 kW), 1.3 MultiJet (62 kW) a 1.6 MultiJet (77 kW).