Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Slepice jako hrdinka reklamy na Mercedes

Reklamy, které stojí za to: Slepice jako hrdinka reklamy na Mercedes

Reklamy, které stojí za to: Slepice jako hrdinka reklamy na Mercedes Zdroj: acz

Diskuze (5)
Jaguár nebo hřebec odkazují v reklamách na rychlá auta. Slepice se podle Mercedesu hodí na propagaci pohodlí vozu.

Mercedes-Benz si pro propagaci systému Magic Body Control známého z aktuální třídy S zvolil neobvyklého hrdinu – slepici. Ve vtipné reklamě tímto opeřencem odkazuje na stabilitu a pohodlí nové limuzíny.

Magic Body Control je jednou z novinek nejnovější generace třídy S a slepice v reklamě naznačuje, jak v praxi funguje. Tento inteligentní aktivní podvozek spolupracuje s kamerou u čelního skla, která skenuje povrch vozovky před autem. Na základě těchto informací jsou tlumiče nastaveny tak, aby co nejlépe vyhladily nerovnosti na silnici.

Jelikož systém používá kameru, funguje pouze za dobré viditelnosti, a to maximálně do rychlosti 130 km/h. Nastavení tlumičů se mění ve zlomcích sekundy, při rychlejší jízdě by se už měnit nestačilo.

Na českém trhu je pro S-Klasse možné proaktivní podvozek Magic Body Control objednat za příplatek 129.591 korun. Systém je dostupný výhradně pro modely S 500 a prodloužené S 500 L, u S 63 AMG je standardem.

Vstoupit do diskuze (5)