Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault chystá masivní úspory, v lednu zřejmě oseká nabídku

Ondřej Mára Ondřej Mára 30. 12. 2020 • 09:18
58
101
Zobrazit náhledy (58)
Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Talisman Grandtour Blue dCi 200 EDC Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Espace dCi 200 Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Scénic TCe 160 GPF Intens Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision Renault Mégane eVision

Již v polovině ledna by měly být odhaleny plány na další směřovány značky Renault, které se zřejmě ponesou v duchu úsporných opatření.

Luca de Meo, nový šéf automobilky Renault, by měl 14. ledna přednést plán na tzv. „Renaulution“, který má výrazně ovlivnit budoucnost značky. A i když oficiální informace zatím chybí, podle zákulisních informací magazínu Autombilwoche se Renaultí revoluce ponese v duchu výrazných úspor a osekávání produktové nabídky.

Nikdo zatím nejmenoval konkrétní modely, podle německých kolegů se však de Meo chystá osekat nabídku produktů a služeb automobilky Renault až o 30 procent. Z modelové nabídky by pak jako první měly vypadnout modely s nízkým odbytem, což by mohlo znamenat konec pro Talisman. V ohrožení ale mají být i modely Espace nebo Scenic.

Kromě toho by však plán měl zahrnovat i zastavení technologického vývoje v oblastech, které nejsou v současnosti důležité či okamžitě využitelné. V neposlední řadě by se pak automobilka měla vrátit k realistickým cílům na poli globální strategie, neboť dočasné kroky světové expanze údajně nepřinesly očekávané výsledky.

V důsledku těchto rozhodnutí by se tak Renault měl například více spolehnout na své čínské partnery, se kterými se snaží prosadit na čínském trhu. Automobilka by navíc měla i do budoucna zůstat součástí aliance s Nissanem a Mitsubishi, neboť její rozpuštění by údajně dle názoru de Mea poslalo všechny tři společnosti do druhé ligy mezi výrobci automobilů. V rámci aliance už by se navíc mělo pracovat na několika nových a údajně velmi zajímavých projektech.

Nikdo zatím s určitostí neví, o jaké projekty by se mohlo jednat. S ohledem na situaci na trhu a současné plány/směřování všech tří značek ale pravděpodobně půjde o elektrifkované vozy. Projekty by tak mohly souviset například s nedávno odhaleným konceptem Megane eVision, nebo výkonným elektrickým modelem Alpine, který by podle některých spekulací mohl vzniknout na platformě Nissanu Ariya.

Související články

Témata
Avatar - Andromeda
4. 1. 2021 00:05
Re: Vrtá mi hlavou, co vlastně ...
Jednak nesrovnávám Fiat s Renaultem - pokud chápeš psané, zmiňuji, že tvrdá úsporná opatření už zvolil jistý Fiat, který v rámci úspor utlumil výrobu, některé značky, a obstrouhnul generační výměnu vícero typů. Šetřil tak báječné, až skoro v Evropě pošel - to vše by jsi měl vědět, a pokud chápeš psaný text, tak by Ti měl být zřejmý i smysl onoho příkladu.
U Fiatu se vše odehrávalo v řádu let - teď hned se pokaká pouze přišlo z Hollywoodu. Podlahové plošiny, ani elektrifikované typy nic neznamenají - pokud se bude kymácet Aliance, pokud "zopakují" prohry při údajně skorovyhraných kupních jednáních, pokud si příliš pustí modelově a materiálově žilou, pohřbí to raz dva ...
1. 1. 2021 20:42
Re: Tradiční
Vies nieco zaujimave, ako napreduje ford? Nejak sa o nich nepise. Auta maju zaujimave, take soferske, ale trojvalce ma nelakaju a akosi rapidne podrazeli...
1. 1. 2021 10:23
Talisman
TALISMAN Grandtour TCe 225 EDC Initial Paris.
Jsem rád že jsem si mohl v roce 2020 koupit tenhle koráb s tímto motorem. Je to příjemné svezení.
Je mi líto kam Renault směřuje. Jsem milovník velkých francouzkých vozů. R.I.P. :'-(
31. 12. 2020 23:29
Re: Kéž by
Vieš, že celý biznis model Google bol založený na analýze dať užívateľov? Proste natlačiť každému reklamu ktorá je pre neho čo najviac relevantná.
Pri údajoch o spotrebe nejde o majiteľa auta ale o podojenie automobilky za prekročenie limitu CO2 v reálnej premávke. Navyše som zatiaľ nevidel info, že by sa mali odosielať ako dáta z telefónov. Na ich odčítanie budeš potrebovať prístup k OBDII.
31. 12. 2020 23:21
Re: Kéž by
A čuduješ sa? Niekto si všimol, že PHEV sa často nenabíjajú.
https://www.spritmonitor.de/…-BMW/37-3er.html?…
Aj najnižšia hodnota je vyššia ako tá udávaná. Priemer je na trojnásobku udávanej hodnoty. Takže úradník v Bruseli bude riešiť ako dostať zaplatenú pokutu za reálne CO2. A automobilky budú riešiť ako zákazníka prinútiť nabíjať, alebo ešte lepšie presvedčiť ho na čistý EV.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud