Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Alhambra ECOMOTIVE - MPV se spotřebou 6,0 l/100 km

Ondřej Láník
Diskuze (23)
Ani skutečnost, že je Alhambra postavena na bázi velkého MPV Vokswagen Sharan, který se prodává už 12 let, nebrání v dosahování špičkových parametrů. V případě verze Ecomotive jde o spotřebu.

K Ibize a Leonu ECOMOTIVE se přidává také Alhambra. Její pohon dostal na starost známý motor 2.0 TDI PD (103 kW, 310 Nm) s filtrem pevných částic, šestistupňová převodovka má delší převody (čtvrtý a pátý), standardní je také sportovní podvozek a pneumatiky se sníženým valivým odporem s rozměrem 195/60 R16 (minimálním standardem ostatních modelů je šířka 205 mm).

Kombinovaná spotřeba se díky provedeným změnám snížila z 6,6 l/100 km na 6,0 l/100 km, Alhambra Ecomotive akceleruje z 0 na 100 km/h za 11,9 s (standardní 2.0 TDI za 12,2 s) a nejvyšší rychlost je 195 km/h (standardní 2.0 TDI 192 km/h).

Ondřej Láník
Diskuze (23)
28. 5. 2008 01:10
Re: Ford S-Max
To jsou údaje z palubního počítače nebo z měření plná - plná?
Protože PP vylepšuje spotřebu až o půl litru (záleží na značce)
Avatar - Ronault.
27. 5. 2008 19:34
Re: Co jiného se dá dělat
Velice jednoduše Ti to srovnám. Já se na 250 000 km na bývalém autě v benzínu motoru krom výměny rozvodů, svíček, oleje a filtru nedotkl. Takže 0,00 Kč. Běžná Octavia v TDI, kterou má můj příbuzný služební, na 250 000 km spotřebuje klidně i tři váhy vzduchu... a ty se podle mě zatím zadarmo na ulici nerozdávají... (mimochodem první odešla po 60 000 km)

Zde mé srovnání nákladů na údržbu končí. ;-)
27. 5. 2008 16:19
Re: Co jiného se dá dělat
Drazsi udrzba?O kolik?Schvalne si to spocitej ;-)A co to placas o vymene rozvodaku? >:D
Avatar - Ronault.
27. 5. 2008 15:59
Re: Co jiného se dá dělat
Samozřejmě. U takového vozu, jako je tenhle autobus, už je nafta úspora.

Spíš mi připadá zvláštní, když někdo mervomocí shání Fobii s 1,9 TDI, případně i Octavii. Stejně tak není dost logické cpát 1,4 TDI podobným způsobem.... S cenami náhradních dílů se to ovšem nezmění ani po 100 000 km, na údržbě bude diesel vycházet vždy dráž. Nemluvě o tom, co se stane, když se načerpá nekvalitní nafta. U benzínu se mění jen rozvody a svíčky. Od dob Favorita, který bez generálky zajel 400 000 km (při slušném zacházení) jsou benzíny povětšinou vytrvalé. O dieselech se to aktuálně tak s jistotou říct nedá... spíš naopak.
27. 5. 2008 08:44
Re: sest litru?
Ano viem, tvoju recenziu som si precital asi pred tyzdnom ;-) Ked raz budem mat S-maxu hned pridam recenziu >:D ;-) :-) :yes: