Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Seat Alhambra: velké MPV za cenu středního

Ondřej Láník
Diskuze (61)
Modelovou řadu Alhambra český dovozce plošně zlevnil o 75 tisíc korun, ale dvě nejprodávanější verze jsou nyní levnější o 162 000 Kč. V sériové výbavy nyní i stabilizační systém ESP a hlavové airbagy.

Modelovou řadu Alhambra český dovozce plošně zlevnil o 75 tisíc korun, ale dvě nejprodávanější verze jsou nyní levnější o 162 000 Kč. V sériové výbavy nyní i stabilizační systém ESP a hlavové airbagy.

Flexibilní sedmimístný interiér, jízdní vlastnosti a dynamika moderních osobních automobilů, vysoká kvalita zpracování a vynikající poměr cena/nabízené hodnoty – to jsou hlavní trumfy velkoprostorových modelů SEAT Alhambra. S vyšším věkem přichází také atraktivní ceny!

Ceny všech modelů se snižují o 75 000 Kč, takže Alhambra je k dispozici už od 683 000 Kč (Alhambra Reference 2.0 85 kW). Ještě atraktivnější nabídku představují modely ve verzi N1, které umožňují odpočet DPH. V tomto případě lze Alhambru pořídit již za 595 000 Kč včetně nákladů na přestavbu na verzi N1.

Při snižování cen importér zohlednil i popularitu jednotlivých verzí řady Alhambra a dvě nejprodávanější provedení – Alhambra Stylance 1.9 TDI/110 kW a 2.0 TDI/103 kW, které tvoří více než 90 procent ze všech prodaných modelů řady Alhambra – zlevnil dokonce o celých 162 000 Kč! Tyto plně vybavené verze (mj. dvouzónová automatická klimatizace Climatronic, tempomat, parkovací asistent, xenonové světlomety, radio s CD a měničem, vyhřívané čelní sklo) s oblíbenými motory TDI lze pořídit za 874 000 Kč (2,0 TDI 103 kW), příp. za 899 000 Kč (1,9 TDI 110 kW).

Nový motor 2.0 TDI/103 kW, který nahradil agregát 1.9 TDI/96 kW (130 k), si i přes vyšší výkon zachovává stejnou cenovou relaci vůči nejvýkonnějšímu turbodieselu 1.9 TDI/110 kW (150 k) jako jeho předchůdce. S motorem 2.0 TDI/103 kW Alhambra jede až 192 km/h z 0 na 100 km/h zrychluje během 12,2 s a spotřebuje průměrně jenom 6,5 l nafty na 100 km jízdy.

Vyšší hodnotu modelů Alhambra zvýrazňuje i jejich ještě bohatší sériová výbava – ta nyní obsahuje nejenom kompletní elektrické ovládání všech oken a zrcátek, automatickou klimatizaci Climatronic, dálkově ovládané centrální zamykání, ABS nebo čelní a boční airbagy, ale i elektronický stabilizační systém ESP a hlavové airbagy.

Ondřej Láník
Diskuze (61)
16. 3. 2006 10:23
Re: bez titulku
Jsem šokován. Bokem? Pokud tím myslíš, že si jako od někoho koupíš kradenou součástku, tak to ti přeju opravdu na silnici jen to nejhorší. Fuj :no: