Šéf GM nevylučuje hybridní Chevrolet Corvette
Konkrétně tedy ve spojení s Chevroletem Corvette. Nejnovější generace C7 Stingray se totiž nevzdala osmiválcového motoru a i přes to dokáže být na poměry těchto vozů úsporná. Kombinovanou spotřebu okolo 9 l/100 km má na svědomí variabilní časování ventilů a především systém vypínání válců. Vezmeme-li v úvahu, že pod kapotou pracuje motor 6.2 V8 o výkonu 343 kW, jedná se o skutečně výborný výsledek. Další zvyšování efektivity díky hybridnímu pohonu by se tedy dalo pojmout jako technické cvičení a důkaz, že na to Chevrolet zkrátka má.
Hybridního systému se nedočkáme v klasické Corvette Stingray, jelikož by tak Chevrolet vytasil trumfy, které si schovává pro její silnější varianty. Prozatím nejsilnější verze Z06 si zachová svůj atmosférický naturel a posílí na 447 kW (608 koní). To je jen o 24 kW méně, než dosavadní topmodel ZR1 s kompresorem přeplňovaným motorem 6.2 V8 LT1. A právě u něj je hybridní varianta více než žádoucí. Agregát má totiž své jasné limity, které může posílit už jen elektromotor. Již nyní bychom proto dali ruku do ohně za to, že se někde v Detroitu povalují přísně střežené výkresy hybridního systému pro nejsilnější Vette.