Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf Škody: Superb Combi příjde na trh v roce 2009

Ondřej Láník
Diskuze (179)
Nejbližší rok bude pro Škodu rokem Superbu, následovat by jej měla poprvé také užitkovější varianta Combi. Neočekávaně úspěšná Octavia dostane přes neustále rostoucí prodeje facelift, Joyster naopak v plánech Škody nemá místo. Nadějí je projekt miniaut.

V pravidelných intervalech dostávají největší deníky příležitost promluvit s nejvyššími manažery největší domácí automobilky. Oboustranně výhodná spolupráce přináší automobilce publicitu, novinám čtenáře. Veřejnost se díky tomu obvykle dočká potvrzení nebo vyvrácení spekulativních informací, které do té doby nikdo z automobilky nebyl ochoten komentovat. Stalo se tak i tento týden v rozhovoru pro Mladou Frontu Dnes. Odpovídal Reinhard Jung, předseda představenstva Škoda Auto, a.s..

Zprávou číslo jedna je potvrzení karosářské varianty Superb Combi. Vzhledem k tomu, že automobil bude mít délku kolem 4,8 m, zařadí se tato novinka ložným objemem mezi největší modely kombi na evropském trhu. V roce 2008 se pozornost soustředí na liftback Superb, premiéru Superbu Combi tedy můžeme očekávat na jaře nebo na podzim 2008. Šéfem Škody Auto je již dnes potvrzeno, že na trh tato karosářská varianta příjde během roku 2009.

V současné době již podle Junga vzniká design následníka Octavie, ale ještě předtím se máme těšit na facelift. Už dříve byla představiteli Škody Auto prezentována informace, že projekt Joyster je smeten ze stolu, kvůli nejistým ekonomickým přínosům podobného modelu v portfoliu automobilky. Naopak s napětím bude vedení Škody sledovat rozhodovací proces, který určí místo výroby Volkswagenovy New Small Family. Žhavým kandidátem je závod ve Vrchlabí, který by se kvůli tomuto projektu musel výrazně rozšířit.

Ondřej Láník
Diskuze (179)
7. 12. 2007 15:35
Re: je to mozne
:-) :yes:
7. 12. 2007 10:04
Re: Jsi to, co tvoje kára
Narobil si si kopec hamby. Stalo to za to? Je ti lepsie?
7. 12. 2007 09:47
Re: je to mozne
Nejvetsi pokrok byl podle me prave mezi S120 a Favoritem. S120 je opravdu strasne auto velmi nizke uzitne hodnoty, naopak Favorit pres jasna mnoha omezeni vyvojaru podle me jeste ani dnes neni spatne auto, narozdil od S120 dava jeho design logiku (designem nemyslim zdaleka jen tvar karoserie). Ale nemuzu souhlasit, ze Lada je popelnice jako Skoda za komancu. Sice je par let pozadu, ale jejich design a technika jsou pomerne dobre, umyslne jednoduche a robustni. Napriklad Lada Niva predbehla konkurenci o spoustu let. Prodava se ostatne dodnes. Ze by Skoda bez spojeni s koncernem zanikla nebo zivorila je jasne, ale to plati i pro daleko vetsi hrace. Hranice rentability je dnes velmi vysoky pocet vyrobenych kusu komponent, malovyrobce typu AZNP by nemel ve tride "obycejnych" aut nejmensi sanci.
Avatar - Dinar
7. 12. 2007 08:50
Re: Superb
Zloba? Essesante, v tomhle není ani ždibec nějaké emoce, jen prostý údiv.
6. 12. 2007 23:25
Re: OT - Dodge Challenger
je to príma ale jak to s souvisí s tím dodgem ??? ;-\ ... já ti neberu každej má svůj vkus ale tohle si dej spíš na svůj blog .... ;-)