Škoda Auto je již podvanácté sponzorem Tour de France
Celých 250 automobilů české značky Škoda se představí během letošního závodu Tour de France, a to včetně oficiálního ředitelského automobilu v podobě červené Škody Superb, takzvaného „Red Car“, v čele pelotonu. V letošním roce je Škoda vůbec poprvé také partnerem Zeleného trikotu pro nejlepšího cyklistického sprintera. Závod Tour de France začíná již 4. července a potrvá do 26. dne tohoto měsíce.
Historie automobilky Škoda začala před 120 let výrobou jízdních kol. Je tedy logické, že právě nejslavnější cyklistický závod světa Tour de France byl pro Škodu natolik zajímavý, že v roce 2004 začala s jeho sponzoringem.
„Podpora nejslavnějšího cyklistického závodu světa je každoročním vyvrcholením naší rozsáhlé sponzorské podpory cyklistiky,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za oblast prodeje a marketingu. „Premiéra nové generace modelu Škoda Superb v roli ředitelského vozu je mimořádně zářivým momentem v našem letošním angažmá na Tour de France. 120 let automobilky Škoda, to znamená i dvanáct desetiletí spojení s cyklistikou: Historie naší společnosti začala roku 1895 výrobou jízdních kol, zahájenou našimi zakladateli Václavem Laurinem a Václavem Klementem,“ říká Werner Eichhorn.
Během Tour bude červená Škoda Superb sloužit jako jakýsi ‚mobilní dispečink’ ředitele Tour Christiana Prudhommea. „Na nový Superb se velice těším. Tento automobil nabízí ještě více místa než již velice prostorný předchůdce a vypadá skutečně skvěle – dokonalý ředitelský vůz,“ říká Prudhomme.
Tour de France je nejdůležitějším etapovým závodem na světě a v celosvětovém měřítku třetí největší sportovní akcí po mistrovství světa ve fotbale a olympijských hrách. V minulém roce přilákala Tour de France jen k tratím zhruba 15 milionů fanoušků cyklistiky.