Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Rapid jako hatchback se zádí Golfu? Prý už se chystá.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (68)
Škoda Rapid ještě ani nevstoupila na trh a již se objevují zprávy o její další karosářské verzi.

Škoda Rapid se prozatím představila jako praktický liftback s poměrně elegantní linií splývavé zádi.

Britský magazín Autocar citoval člena představenstva pro prodej a marketing Jürgena Stackmanna, podle kterého se Rapid dočká i verze s kratší pětidveřovou karoserií typu hatchback, jejíž záď se vzhledově přiblíží Golfu.

Je velmi pravděpodobné, že design hatchbacku Rapid bude vycházet z konceptu Vision D, podobně jako sériový liftback Rapid navázal na linie konceptu MissionL, jehož premiéra se odehrála na loňském zářijovém autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Koncept Škoda Vision D stál na počátku cesty k novému Rapidu a jeho premiéra se odehrála na autosalonu v Ženevě v roce 2011. Sériový hatchback rozhodně nemá být přesnou interpretací tvarů této studie, ale spíše se jí bude inspirovat. S největší pravděpodobností bude minimálně po B-sloupek sdílet všechny karosářské díly s liftbackem.

Zároveň s potvrzením přípravy pětidveřového hatchbacku Rapid, jehož premiéra se má odehrát koncem příštího roku, se dostalo Autocaru ujištění, že se nepřipravuje žádná třídveřová verze.

Ta by sice svou siluetou se splývavou zádí vzhledově připomínala jmenovce z osmdesátých let s motorem za zadní nápravou, ale údajně by její prodejní čísla byla příliš nízká, aby se vyplatil její vývoj.

Fanoušci značky, kteří doufají v návrat cenově přijatelného kupé značky Škoda již více než dvacet let se tedy zase nedočkají. To je určitě škoda, protože mezi zákazníky mladoboleslavké automobilky jich bude ještě mnoho s živými vzpomínkami na modely Rapid, Garde nebo 110R.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (68)
Avatar - biscuit
14. 4. 2013 18:46
liftback
rapid mel bejt podle myho gusta od zacatku hlavne tridverovej liftback! jako varianta pak petidvirko a sedan jen jako kusovka/exot. hatchback a kombi bych uplne vyskrt. nejaka cest k nazvum, ktery skodovka postupne znasilnuje by nebyla na "skodu".
5. 8. 2012 11:21
Re: a co Fabia?
Vysvětli mi prosím tu stupidní hlášku Lowend ve spojení se Škodovkou? Ale prosím aby to mělo vyšší úroveň než tvé dosavadní příspěvky, jestli to teda dokážeš. ;-\
2. 8. 2012 09:31
Re: a co Fabia?
Priznam sa, ze som Sandero aj Logana radil medzi male auta a asi ich tam budem radit aj nadalej. Ak by som uvasoval o hatchbacku v nizsej strednej, tak Sandero by som do vyberu nezahrnul. Keby som ale vyberl male auto do mesta, tak tam by sa uz dostal. To same by bolo z Rapidom, ale ten ma kufor, tak mi ten vyber poriadne rozhodi. Este ze nie je kombi. :-)
1. 8. 2012 23:21
Re: pokus - omyl
"Až začne přemejšlet o tom že chce Logana za každou cenu, tak se marketing změní."

asi nechápu jak to myslíš, ale hovořím o tom, že zájemce v této kategorii bude hledat auto, kde dostane maximum za relativně málo peněz - typicky koukne k Dacii, která živoří z tohohle segmentu, vybere Logana, porovná ho s Rapidem, který se tváří jako auto stejné kategorie, ale zákazník zjistí, že Rapid nabízí v podstatě to co Dacie jenom o 100t dráž. O tom jsem psal.

Jak píšeš - nevíme. Vše záleží na ceně Rapidu.
1. 8. 2012 20:44
Re: hatch?
tak si daj vedľa seba fotky s prednými pohľadmi na vision-d a rapida a potom mi ešte raz napíš, čo je pekný a vyvážený dizajn ;-)