Spy Photos: BMW M3 - Sedan s přídí kupé
Aby se čtyřdveřové M3 odlišilo od ostatních trojek (vždyť i obyčejné BMW 330i umí z 0 na 100 km/h za 6,3 s), má em-trojka nejen nový osmiválec pod kapotou, ale i pro sedany zcela novou kapotu, resp. celou příď. Ta vznikla modifikací přední části kupé BMW M3. Na snímcích prvních prototypů z Německa jsou vidět také změny na zadním nárazníku, čtyři koncovky výfuku, výrazně do stran protažené lemy blatníků, které musí pojmout větší kola, a nová kola z lehkých slitin, která byla pro jistotu nalakována na černo, aby jejich rozměr méně lákal pohledy kolemjedoucích motoristů.
Nové BMW M3 Sedan bude pravděpodobně poháněno stejným vidlicovým osmiválcem o objemu 4,0 l, který již pracuje v kupé M3. Motor poskytuje maximální výkon 309 kW (420 k) při 8 300 ot./min. a maximální točivý moment 400 Nm při 3 900 ot./min. Sprint z 0 na 100 km/h zvládne kupé M3 za 4,8 s a 1 km s pevným startem urazí M3 za 23,3 s, není důvod k tomu, aby byl sedan výrazně pomalejší.
Očekává se, že i v případě sedanu bude možné nechat si elektronické omezení maximální rychlosti 250 km/h odstranit, pak budete moci jezdit až 280 km/h. Ke klasické šestistupňové převodovce pravděpodobně brzy přibude i dvouspojková převodovka.
BMW M3 se poprvé představí také jako Coupé-Cabrio.