Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Chystá Toyota návrat Corolly?

Ondřej Láník
Diskuze (6)
Střídání jména na postu hatchbacku nižší střední třídy před 3 roky celý automobilový svět překvapilo. Vrátí se pětidveřová Corolla?

Když se v roce 2007 čekal nástupce deváté generace Corolly, asi jen málokdo čekal, že by jubilejní desáté provedení dostalo jiné jméno.

Leč stalo se. Z Corolly je - alespoň v Evropě - Auris. Jméno zůstává na starém kontinentě vyhrazeno odvozeným sedanům, které však mají výrazně jinou nejen záď, ale i příď.

Ještě než Evropu v minulých týdnech zasypal sníh, vyfotili naši špionážní fotografové v Itálii hatchback, který silně připomíná odvozenou krátkou verzi Corolly. Maskování sice halí většinu charakteristických znaků, ale feminní horizontálně uspořádaná maska a klasická grafika bočních oken odhaluje původ tohoto vozu dokonale.

Podle fotografů byl tento konkrétní vůz vybaven hybridním pohonem, což zapadá do aktuální strategie značky ve světě, méně už pak do současného portfolia v Evropě, kde teď roli levného hybridu hraje Auris.

Nejisté jsou tedy skutečné záměry Toyoty. Bude to varianta určená jen pro vybrané trhy? Nebo cesta k dalšímu zpřístupnění hybridní techniky novým zákazníkům?

Ondřej Láník
Diskuze (6)
16. 12. 2010 07:26
Re: To byla taky pěkná blbost
Tak to moze byt pravda. Auris (aspon v tej prvej verzii) nebol hoden toho niest pomenovanie "Corolla". Kolega ked kupoval auto, mohol si u toyoty porovnat novy Auris, aj jeden z posledych kusov Corolly. Nevahal, bral Corollu. Pretoze na Aurise bolo az prilis vidno "kchatovanie kchostov"...
15. 12. 2010 23:00
Re: To byla taky pěkná blbost
podle mě byl Auris myšlený jako "pazmekt" udělaný dle vkusu průměrného Evropana, že si zkrátka legendu zvanou Corolla nechtěli pokálet autem jako je Auris, kdyby přišla opravdová Corolla a hlavně i v kombíku bylo by to super, jak japonci přestali dělat v nižší střední kombíky, v Evropě podle mě dost ztratili
Avatar - escorpion
15. 12. 2010 16:50
Re: To byla taky pěkná blbost
Súhlas, corolla bola vždy zárukou spoľahlivosti a kvality čo sa týka japonský áut. Keby sa auris nevolal auris, ale corolla, možno by stál v mojej garáži, keď som pred 2 rokmi vyberal nové auto. Hoci posed za volantom nebol optimálny, interiér veľmi plastový a tvrdé, hrkotajúce plasty (nepripadal mi kvalitný). Aj japonci museli začať šetriť, resp. zarábať na zákazníkoch. Tadiaľ cesta nevede ... Snáď sa to v novej verzii zlepší.
15. 12. 2010 12:21
Re: To byla taky pěkná blbost
To mas teda pravdu. Corolla mala celkom dobre meno, nebol dovod ju premenovat. Urobili to asi len preto, aby aj ten hatchback mal nazov v style "cosi+is" (Auris, Avensis, Yaris...)
Avatar - KANKUNEN
15. 12. 2010 10:49
Re: To byla taky pěkná blbost
Přesně, jenže Japonci to dělají pořád. Když se jim něco povede, tak v tom nepokračují. Accord má jednou největší kufr pak nejmenčí, Civic byl najednou MPV pak tam šrubnou jednoduchou nápravu dozadu. Nástupce Mazdy F byl skoro kombík a tak je to pořád dokola.