Spy Photos: Facelift a nové motory i pro Range Rover
Změny nejsou u konzervativně smýšlející klientely Land Roveru/Range Roveru vítanou komoditou a jsou-li časté snižují koneckonců cenu při dalším prodeji vozu. Na dnešních snímcích prototypových Range Roverů a Range Roverů Sport jsou vidět již známé vozy s maskovanou přídí, která se promění asi nejvíce. Proměna, i když spíše jen kosmetická se dotkne také tvaru blatníků, koncových svítilen a zadního nárazníku.
Větší změny se očekávají pod kapotou. Velkému Range Roveru bude slušet výrazně modernizovaný osmiválec skupiny Jaguar-Land Rover o objemu pět litrů. Motor označovaný AJ-V8 Generation III se představil v lednu v modelech Jaguar XK a XF, je vybavený přímým vstřikováním a má kompaktnější konstrukci. Postupně ve všech Land/Range Roverech nahradí starší příbuzný 4,4 V8.
Jistý a velmi očekávaný je příchod nového třílitrového turbodieselu. Zatímco v Discovery 3 bude naladěn na výkon 174 kW, v Range Roveru (vč. verze Sport) bude dosahovat téměř stejných parametrů jako v Jaguaru XF Diesel S – výkon 200 kW a točivý moment 570 Nm. O dalším osudu menšího a slabšího 2,7 TDV6 zatím nemáme přesné informace (je možné, že bude vyřazen), každopádně třílitr bude lépe ladit s relativně vysokou hmotností obou Rangů.