Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Infiniti G37 s šestiválcem a G22d s motorem od Mercedesu

Diskuze (4)
Infiniti testuje novou generaci sedanu střední třídy, která více zacílí na evropské zákazníky.

Během pěti let, co značka Infiniti působí v Evropě, stihla obměnit téměř celé portfolio. Jeden model ale zůstává stále v globální podobě – řada G. Sedan, kupé a kabriolet spadající do střední třídy sice dokážou konkurovat takovému BMW řady 3, zájemcům ale nabízí jediný motor.

Je jasné, že s benzinovým šestiválcem G37 (objem 3,7 litru, výkon 235 kW, točivý moment 360 Nm) se prodejní úspěch v Evropě konat nemůže. Vrcholný motor ale bude pokračovat i v příští generaci, jejíž prototyp můžete vidět na přiložených fotografiích. Kromě toho ovšem Infiniti nabídne i další možnosti pohonu.

Nejdůležitější z evropského pohledu bude dieselový čtyřválec od Mercedesu, který Infiniti dostane díky vývojovému a výrobnímu partnerství koncernu Daimler a aliance Renault-Nissan. Pro model G22d se chystá 2,2litrový dvojitě přeplňovaný motor, naladěný na 150 kW a 500 Nm.

Prostor pro další varianty je otevřený. Spekuluje se o variantách G30d (diesel 3,0 V6/175 kW, 550 Nm) a G35h (hybrid s 3,5 V6/225+50 kW), Infiniti si registrovalo i označení G30t, které by mohlo ukrývat přeplňovaný benzinový třílitr.

Jistotou je pokračování pohonu všech kol, který používá už aktuální G37x, konečně bychom se měli dočkat sportovního paketu IPL a možná přijde i praktické kombi. Prodej prvních variant nového Infiniti G by měl začít zhruba za rok.

Diskuze (4)
Avatar - autak
3. 1. 2013 17:20
Pohon všech kol
Za diesel palec nahoru, ale dneska frčí hodně pohon všech kol.Asi by stálo za to dát do nabídky diesel s pohonem všech kol.
Avatar - WinDiesel
18. 10. 2012 10:19
Re: parádní
Síť není dobrá a pokud u některých modelů chyběly diesely, bylo to špatně. Přeplňovaný benzín dvoulitr to nezachrání. Pouze vylepší nabídku, ale stejně půjde většina v dieselu, jako je to u Mercedesu, jako je to u BMW.
Avatar - Dinar
18. 10. 2012 08:57
Re: parádní
Já spíš vidím mírně prodrbanou příležitost, v generaci "35" byly Infiniti velmi blízko D3, projevem zejména BMW, "37" je už ústup, dýzl od Renaultu je o generaci zpět, problematická ergonomie, vyčpělý design, a jak se říká v článku, povedený šestiválec to sám nemá šanci utáhnout. Krok směrem k Mercedesu je určitě dobře, na nějakou větší promluvu do prodejů to stejně stačit nebude, jakkoliv jsem na nové géčko moc zvědav.
Avatar - pelikoš
18. 10. 2012 08:43
parádní
infiniti jsou nádherný auta.rozšíření u nás brání tragická (myšleno počtem) prodejní síť,ikdyž je jich na silnicích vidět víc a víc,což je dobře.v novém géčku by se měl objevit i nový přeplňovaný benzínový dvoulitr...