Spy Photos: Velké Suzuki Kizashi na silnicích
Jako nejpravděpodobnější se jevil už letos v březnu příchod Suzuki Kizashi s karoserií sedan. Její studii jsme viděli v New Yorku. Čtyřdveřový automobil měl karoserii dlouhou 4650 mm, širokou 1900 mm, vysokou 1450 mm a rozvor náprav měřil 2800 mm. Sériový model by se významně v těchto mírách lišit neměl.
K pohonu konceptu sloužil zážehový šestiválec do V o objemu 3564 cm³ o výkonu 221 kW (300 k). Síla motoru byla přenášena na všechna čtyři kola prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky s možností řazení pádly pod volantem. U sériového provedením by měl pohon zajišťovat zřejmě také některý čtyřválec (snad 2,4 l se 122 kW a 225 Nm z Vitary), logické by bylo uplatnění nového šestiválce 3,2 l (165 kW, 284 Nm).
V Evropě bude pro úspěch ve střední třídě - Kizashi se postaví proti silným rivalům v podobě Hondy Accord, Mazdy6 a nové Toyoty Avensis - nezbytná montáž čtyřválcového turbodieselu.
Doporučujeme |
Suzuki Kizashi – vzhůru do střední třídy |
Suzuki Kizashi 2 – další variace |
Suzuki Kizashi 3 - předskokan sériového modelu |