Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru: evropská Tribeca příjde v září 2006

Ondřej Láník
Diskuze (61)
Největší Subaru se zatím oficiálně prodává pouze v zámoří, ale český dovozce již zná termín příchodu evropské verze. Za necelý rok se tedy můžeme těšit na sedmimístné SUV, které bude mít proti americké verzi několik zásadních technických odlišností.

Největší Subaru se zatím oficiálně prodává pouze v zámoří, ale český dovozce již zná termín příchodu evropské verze. Za necelý rok se tedy můžeme těšit na sedmimístné SUV, které bude mít proti americké verzi několik zásadních technických odlišností.

Nové Subaru Tribeca je dalším zástupcem značky, který nese novou masku, symbolizující přední profil letounu, což má být odkaz na leteckou historii mateřské firmy. Tribeca bude zřejmě nejdražším civilním Subaru všech dob.

Sedmimístné SUV má samozřejmě symetrický pohon všech kol, který zdědilo spolu s podvozkovou platformou ze Subaru Legacy. Tribeca je však výrazně rozměrnější. Na délku měří 4,82 m, na šířku 1,88 m a na výšku 1,69 m, rozvor činí 2,75 m. Vnitřní prostor tedy svou variabilitou a rozměry připomíná spíše velkoprostorový automobil. Třetí řadu sedadel je možno sklopit, čímž vznikne rovná podlaha rozměrného zavazadelníku.

Pohon 1925 kg těžkého Subaru má na starost šestiválec boxer o objemu 3.0 (184 kW), který je znám z vrcholných luxusních verzí Legacy nebo Outbacku.

Automobil vzniká od podzimu 2005 v závodě Subaru v americké Indianě. Evropské zastoupení Subaru se během testů na starém kontinentu nakonec rozhodlo přepracovat brzdovou soustavu a naladění podvozku tak, aby vlastnosti vlajkové lodi japonské prestižní značky odpovídaly představám náročných Evropanů. V České republice bychom se měli Subaru B9 Tribeca dočkat v září 2006.

Ondřej Láník
Diskuze (61)
27. 11. 2005 22:22
Re: A K TÉMATU
:-) :yes:
27. 11. 2005 19:31
Re: NAPŘED VÁŽNĚ
Děkuju... kup si přilbu >:D :yes:
27. 11. 2005 19:09
A K TÉMATU
Ach bože.... já málem spad´ze židle >:D Mám velkou úctu, jsem v podstatě slušnej, mírnej, vychovanej člověk... ale co je moc, to je příliš... Tak brácho, až si do toho sedneš a mrkneš na přístrojovku... bacha na mořskou nemoc... tohle vyžaduje snad kvalifikaci - MOŘSKEJ VLK :-) Jo, brácho, přesně, jak jsi nedávno napsal... Je Q7... a pak je dlouho... hrozně dlouho... ticho... až někde v dáááálce... P.S. vysvětlí mi to tu někdo?
27. 11. 2005 19:03
NAPŘED VÁŽNĚ
Pánové, něco musím napsat... Tohle je dodonalej server, nejen kvůlivá časopisu jako takovému, ale i kvůlivá diskusím. Tak třeba přispěvky od MARKA - díky němu vidíme do kuchyně budoucnosti kdejaké automobilky. Bravo Marko :yes: Nebo teď, sjedu diskuzi a musím napsat, že JIRKA má co psát. Bravo JIRKA :yes: Člověk se dozví, člověk se i pobaví, tak BRAVO DISKUZE. Nebo třeba Lones... ten ti prodá i ameriku mezi očima ;-) :yes: dokonalej hráč na tomhle poli... ten by si podle mne měl otevřít kšeft s amerikama... tak tam vejít, vyjdeš obtěžkán ;-) :yes: Chybí mi tu přes víkendy Ciello, Mates, i Jozki. Ciello, no to musíme pochopit... ty pátky mu dávaj zabrat... Mates ten zas přes víken dáva zabrat nějaký... jak to napsat... kačence (autor - ZZ ;-) ) a Jozki, ten brousí VW kosu. Tamín taky moc nepíše... záhadnej jezdec... Kočka, co si mění furt nick... no ten určitě ladí zas nějakej snímek, kterým nás tu zboří ;-) :yes: Nebo Alessio, to je řízek... v týhle zimě vleze v trenkách do Subaru a měří si tam svý nádobíčko :-)) bravo ALESSIO. Prostě, je to jízda... jen mě mrzí, že GTI moc nepíše... no nakonec, můžu se ho zeptat... možná by moh´ některý články vykrejvat zcela sám... Třeba článek - umění milovat VW (volně podle Ovidia...)Tak pánové, bravo diskuze ;-) :yes:
27. 11. 2005 18:48
Re: hurá!
Pokřik dobrej... >:D ale v tomto případě, bys to snad měl špíše šeptat, ne ;-) >:D :yes: