Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Impreza XV: České ceny začínají na 580.000,- Kč

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 6. 9. 2010 • 15:47
24
14
Zobrazit náhledy (24)
Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza Subaru Impreza
Subaru s Imprezou XV zareagovalo na rozmáhající se módu pseudoterénních verzí běžných hatchbacků a uvádí i na český trh svůj příspěvek do této kategorie crossoverů.

V loňském roce Subaru představilo novou generaci řady Legacy a Outback. Pro letošní rok si japonská značka žádnou podobně významnou novinku nepřipravila, přesto nyní Subaru spouští prodej jednoho nového modelu. K prodejcům můžete od prvních zářijových dní vyrazit pro novou variantu Imprezy, která dostala označení XV.

Světová premiéra Imprezy XV se sice odehrála již v březnu na autosalonu v Ženevě, ale její prodej se rozjíždí až v září. Karoserie je ve srovnání s ostatními verzemi díky ochranným nástavcům blatníků a prahů širší o 5 centimetrů. Vnější rozměry Imprezy XV jsou 4430 x 1770 x 1520 mm. Rozvor 2620 mm zůstává samozřejmě zachován.

Na výběr jsou dva dvoulitrové čtyřválce s protiběžnými písty – vznětový boxer diesel 2,0D a zážehový 2,0R. Oba mají nejvyšší výkon 110 kW (150 k) a vyhovují emisní normě Euro 5.

Standardem je stálý pohon všech kol Symmetrical AWD a manuální šesti- (turbodiesel), resp. pětistupňová (benzinový motor) převodovka. Pro zážehový agregát je na výběr i čtyřstupňový automat a možnost přestavby na LPG při zachování plné záruky dovozce.

Cena benzínové specifikace 2.0R XV je stanovena na 580.000,- Kč vč. DPH za verzi s manuální převodovkou a 620.000,- Kč vč. DPH s automatickou převodovkou. Vznětové provedení 2.0D je za 680.000,- Kč vč. DPH.

Ve výbavě Imprezy XV nechybí VDC systém, ABS, EBD, BA, kontrola trakce vozu, Hill Start Assist (asistent pro rozjezd do kopce), šest airbagů, automatická klimatizace, autorádio s přehrávačem CD, vstupy AUX a USB na středové konzole a rozhraní Bluetooth.

Součástí standardní výbavy jsou i sportovní přední sedadla s vyhříváním, elektricky nastavitelná, sklopná i vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektrické ovládání oken, palubní počítač a tempomat.

Sériová Impreza XV stojí na pětipaprskových kolech s pneumatikami 205/55 R16. Na výběr je pět barevných provedení karoserie a nové vzory čalounění interiéru.

Subaru Impreza XV - technické údaje a ceny na českém trhu
Motor2.0R2.0R2.0D
Převodovka5MT4AT6AT
Zdvihový objem [cm3]199419941998
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]110/6000110/6000110/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]196/3000196/3000350/1800-2400
Max. rychlost [km/h]196182203
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,611,69,0
Komb. spotřeba [l/100 km]8,68,45,8
Cena Impreza XV [Kč]580.000,-620.000,-680.000,-

Podvozek Imprezy XV pro evropské trhy dostal na obě nápravy silnější tlumiče a vzadu jsou použity silnější stabilizátory. Pružiny jsou oproti výchozímu provedení beze změn.

Na trzích mimo Evropu se Impreza XV bude dodávat se zvýšeným podvozkem pro ještě větší zdůraznění její příslušnosti k SUV a crossoverům. Podle tiskových materiálů je bohužel kvůli normě Euro 5 pro EU světlá výška standardní jako u běžné Imprezy.

Témata
7. 9. 2010 16:40
Re: Tak trochu krok vedle
a já myslím, že si Subaru nezpočítalo nic, dokud se ta auta u nás budou prodávat za tyhle ceny (2x a více dražší než v USA), tak těch pár místních zlodějíčků za tyhle ceny prodávat bude, můj odhad - u Freje ročně prodaj 100(?) kousků Subaru, na jednom mají v průměru 300.000,- (?), tak je to v pohodě uživí, proč slevovat ?
Avatar - Glaukos
7. 9. 2010 16:22
Re: Tak trochu krok vedle
mě se třeba líbi Impreza víc než "sterilní" Forester
Avatar - Glaukos
7. 9. 2010 16:21
Re: Tak trochu krok vedle
:yes:
Avatar - Glaukos
7. 9. 2010 16:20
Re: Tak trochu krok vedle
Já myslím, že Subaru si spočítačo, že se jim vypaltí prodat míň aut za vyšší cenu než naopak
7. 9. 2010 15:17
Re: Tak trochu krok vedle
protože jsme v Evropě, přihlédnu k "evropskému" vkusu ;-) Pokud budu srovnávat imprezu a Golf - Golf má lépe zpracovaný vnitřek - místy až o třídu výš - bez debat - v impreze je sice kvalitní, ale chybí mu detaily - estetiku zde hodnotit nehodlám, neboť každý má svoje měřítka - mně se například "esteticky" líbí víc. Co se "designu" týče - tak Golf je šitý lépe na míru místních zákazníků - tady má Vlčí hrádek absolutně "evropsky" navrch. Nebudu dělat z nouze ctnost - ale já už zkrátka auta neposuzuji jenom podle vzhledu. Svezl jsem se oběma verzemi - pravda v impreze déle, protože mne subaru víc baví. Srovnám-li "techniku". Už několikrát jsem psal, že haldex poslední generace je absolutně jiný než původní nakopávadlo a plně vyhovuje 99% řidičů. Ale chci-li si jízdu užít, tak je impreza jistotou podvozku a kvalitnější trakcí - lepší než Golf 4m. A pozor - teď přijde paradox - vyznavačům tvrdého podvozku lépe vyhovuje na první "*" Golf - je totiž tvrdší než nová impreza - její nové naladění je hodně měkké. Bavíme se ne o WRX či STI prosím.... tam je to jinak. Takže mít-li Golfa s pohonnou a trakční skupinou subaru.... ale to je kdyby.... takže - vnitřek - jednoznačně Golf. Vnějšek - subjektivní - evropsky Golf - u mne Impreza - podvozek na užívání si Subaru. Objektivně na takové to normální rodinné ježdění - Golf. A ad Solitér - pokud subaru půjde cestou takovéhoto nastavování cen a tápání v designu - stanou se auta prodejnými čím dál tím méně - méně kupců - menší prosperita - menší prosperita - ztráta nezávislosti(já vím, že jsou pod Toy) a postupně krach. Což bych jim nepřál. Pak z těch aut bude solitér - něco, co je kvalitní a vidí se málo.......Takže Solitér v tomto duchu.....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku