Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru oslaví v Ženevě 20 let Legacy detroitským konceptem

Ondřej Láník
Diskuze (9)
Původně měla být studie hvězdou až ve Frankfurtu, ale nakonec se objeví i na ženevském stánku Subaru. Čekání na nové Legacy nebude věřme tak dlouhé, jako vývoj nového turbodieselu.

Čtyřdveřový sedan, který je předobrazem sériového Legacy nové generace, je, jak se na japonský koncept sluší, prošpikován moderní technikou. Za všechny položky a řešení jmenujme světlomety ze světelných diod nebo kamery místo vnějších zpětných zrcátek.

Tříprostorová karoserie svými liniemi rozvijí styl současné generace Legacy a přichází s ještě větší dávkou dynamických tvarů. Především příď působí s výraznými hlavními světlomety a masivním nárazníkem agresivně a sportovní styl dodávají i rozšířené blatníky. Když si odmyslíme několik futuristických detailů, jsou tvary budoucího Legacy snadno představitelné…

Čtyřdveřový automobil je ve fázi konceptu zatím dlouhý 4795 mm, široký 1821 mm a vysoký 1498 mm. Rozvor náprav je 2750 mm. Pod kapotou konceptu pracuje plochý šestiválec o objemu 3,6 litru spolupracující s tradičně koncipovaným pohonem všech čtyř kol.

Fanoušky značky Subaru nejspíše příliš nepotěší zjištění, že i Legacy se chystá opustit bezrámovou konstrukci dveří a přidat se tak k ostatním současným modelům značky, jejichž boční okna rámy mají. Interiér svým stylem stejně jako karoserie navazuje na současnou produkci Subaru a v konceptu nabízí prostor čtyřem cestujícím.

Model Legacy si odbyl celosvětovou premiéru již v roce 1989, přičemž do prosince 2008 přesáhla celosvětová výroba tohoto modelu 3,6 mil. vozů, a tak se Legacy postupně stalo klíčovým modelem značky.

Ondřej Láník
Diskuze (9)
22. 2. 2009 18:41
Re: motorizace
Možná to bude v reálu hezký auto, akorát rámečky okolo oken prosím nééé :no: Současné Lego je jeden z nejhezčích sedanů na trhu, takže každá změna se bude těžko vstřebávat.
22. 2. 2009 11:21
Re: motorizace
Navtechu - když jsem ten příspěvek psal, nevšiml jsem si, že bych Ti stoupl na bábovičku - za což se Ti velice omlouvám, ale asi jsi při erektizaci příspěvku přehlédl jeho smysl... zkrátka polopaticky jde o to, že studie vozů jsou studiemi a reakce některých přispěvatelů jsou silně ovlivněny škatulkou vozu.... V té studii najdeš hodně z toyoty - akciový podíl, že? ;-) a pokud bych se lépe podíval na přední masku, tak bych mohl subaru trošku podezírat, že se jim zalíbilo audi.... . Jo a velmi dobře si prostuduj své řazení značek - gratuluji k citroenu, protože na Xantii mám mnoho pozitivních vzpomínek. A Dacie - proč poslední?
21. 2. 2009 23:23
Re: motorizace
Nojo, musíš bejt prostě "subarista", jinak tu erekci, jako majitel BMW, MB, AUDI,Peugeot, VW, Citroen, Fiat, Alfa, Honda, Toyota, Hyundai, Kia, Renault, Dacia a ostatní nezažiješ. ;-)
21. 2. 2009 23:07
motorizace
bude více než dostatečná - 3,6 litru v benzínu je dostatečně dobrý motor. Navíc časem asi přibude silnější nafta. Ale, co bych chtěl jednou zažít, je diskuze, která by se rozpoutala, kdyby se někdo "spletl" a vydal "tiskovku" s tímhle konceptem, ale značkou třeba audi či vw..... to by bylo superlativů a obdivů křivek.... Sentence o tom, že se to stát nemůže, vynechte - jen si to představte....
21. 2. 2009 21:59
Re: Japonský konzervativismus
To bych tak nenazval... Já mám Subaru celkem rád, ale ta láska tam prostě neni. Je to kult, Subaru jsem i vlastnil, ale při koupi auta bych k nim nešel.