Subaru v Ženevě 2004
Také koncepty nejsou zrovna tuctové – napadlo by Vás, že právě Subaru zkombinuje pohon všech kol a čtyřválcový boxer s elektromotorem? A k tomu v roadsteru?
Legacy 3.0 R spec.B
Japonská automobilka přivezla do Ženevy prototyp detailně vylepšené verze unikátního třílitrového Legacy s plochým motorem, které kromě standardně vysokého výkonu 180 kW z dvouvačkového čtyřventilového šestiválcového boxeru s variabilním časováním a zdvihem sacích ventilů, nabízí nově ručně řazenou šestistupňovou převodovku z Imprezy WRX STi, sportovní tlumiče Bilstein, speciální 18" kola a hliníkové pedály. Tento skvost bude k mání ve verzi sedan i kombi.
studie B9SC
Pod téměř kódovým označením se skrývá napohled sympatický dvoumístný roadster s nápadně velkými koly. Kromě velmi atraktivního designu si ale zaslouží pozornost především pohon. K tradičnímu čtyřválcovému boxeru o objemu 2.0 přidali konstruktéři ještě elektromotor, poháněný proudem z mangano-lithiových baterií uložených pod podlahou. Elektromotor obstarává jízdu od startu až do rychlosti 50-80 km/h (podle zatížení, poté se přidá benzínový agregát).
studie R1e
Čtyřmístný minivůz pohání stejný elektromotor, ovšem už bez podpory zážehového agregátu. Zajímavostí je jízdní volič, který stupni P,R,N, D připomíná automatickou převodovku, přídavný stupeň B pak slouží jako rekuperační motorová brzda, která vrací energii zpět do baterií.