Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki SX4 2010 přichází na český trh, stojí od 289.900,- Kč

14. 10. 2009 • 12:47
29
5
Zobrazit náhledy (29)
Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4 Suzuki SX4
Suzuki SX4 pro modelový rok 2010 dostalo silnější motory a upravený interiér. První cena zůstává 289.900,- Kč, nový turbodiesel stojí 499.900,- Kč.

Suzuki SX4 je na českém trhu po VW Tiguan a Hondě CR-V nejoblíbenějším zahraničním vozem s pohonem 4x4. Nyní přichází na český trh v modifikované verzi se silnějšími motory, upraveným předním nárazníkem, novým přístrojovým štítem a pozměněným ovládáním klimatizace.

Základem je provedení GA s cenovkou 289.900,- Kč, které se nabízí jen s motorem o objemu 1,5 litru. Ten nově dostal variabilní časování ventilů a posílil o 9 kW na 82 kW (145 Nm místo 133). Výbava obsahuje dva airbagy, posilovač řízení, otáčkoměr, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a dělená zadní sedadla.

Verze GL/AC podražila o 5 tisíc Kč na 344.900,- Kč. Za tento příplatek zákazníci dostanou o 9 kW posílený motor 1,6 VVT (88 kW) a prakticky nezměněnou výbavu – tedy manuální klimatizaci, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, rádio s CD/MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie, 16palcová litá kola a nový palubní počítač.

Vrcholem řady je provedení GLX, které proti starší verzi zdražilo o 10 tisíc Kč. K výbavě GL/AC přidává boční a okenní airbagy, automatickou klimatizaci, kůží obšitý volant, elektrické stahování zadních oken, vyhřívání zpětných zrcátek, přední mlhovky, plastové lemy blatníků, nárazníků a prahů, boční ochranné lišty a střešní ližiny. Novinkou je středový reproduktor v palubní desce.

Nový motor 2,0 DDiS (99 kW) s šestnáctiventilovým rozvodem místo dosavadního osmiventilového u 1,9 DDiS (88 kW) si Suzuki cení o 20 tisíc Kč víc než dosavadní agregát. I nový turbodiesel v SX4 má svůj původ u Fiatu, přináší novou převodovku se šesti stupni a výrazně nižší kombinovanou spotřebu (5,5 místo 6,6 l/100 km). Také dieselová SX4 má nově ve výbavě GLX automatickou klimatizaci.

Suzuki SX4 2010 hatchback - ceny na českém trhu (říjen 2009)
Motor1,5 VVT1,6 VVT1,6 VVT2,0 DDiS
Převodovka5M5M (4A)5M 4x46M 4x4
Zdvihový objem [cm3]1490158615861956
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]82/600088/600088/600099/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4400156/4400156/4400320/1500
Max. rychlost [km/h]180185 (175)175180
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,010,7 (12,3)11,511,2
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,2 (7,2)6,55,5
Cena GA [Kč]289.900,----
Cena GL/AC [Kč]-344.900,---
Cena GLX [Kč]-389.900,-
(414.900,-)
439.900,-499.900,-

Všechny motorizace vyhovují normě Euro 5 a jsou na český trh dodávány z maďarské továrny v Ostřihomi.

SX4 Sedan faceliftem pro modelový rok 2010 neprošel, dostal silnější motor 1,6 VVT (88 kW), cena zůstává 389.900,- Kč. Je jediným provedením na českém trhu, které má ve výbavě ESP.

Témata
Avatar - Ada je zase tady
15. 10. 2009 08:38
kdyby...
Kdyby to auto nemelo italsky, ale nemecky motor, bylo by pro mnohe zajimave. Takto :no:
Avatar - salamoon
14. 10. 2009 22:49
Re: slusne
"Na moj vkus je to moc hupave auto a pri prejazde vacsej nerovnosti citit dost tvrdu ranu"

hupave a citis tvrdu ranu?

nevylucuje sa to? :-)
14. 10. 2009 10:07
Re: Jediná alternatíva
Čiastočně asi skutočně zasahujú rovnakú cielovú skupinu. Rodičia majú SX s 1.5, je to príjemné autíčko, praktické, na nič sa nehrá. Bol som prekvapený z dobre vyladeného podvozka, vyšší posez je tiež OK. Kufor by mohol byť vačší, to je pravda, ale kým nevezieš 4 ludí s komplet batožinou, dá sa to vydržať.
Na tých nových fotkách vyzerá palubka výrazne lepšie. Pred F/L je to taký slušný priemer, trošku tvrdšie plasty ale spracovanie slušné :yes:
Avatar - iudex
14. 10. 2009 09:56
Jediná alternatíva
Tak toto sympatické autícko vnímam ako jedinú reálnu alternatívu k Yetimu (pre mna momentálne jednotka v triede malých SUV). V predokolkách a nizsích verziách má navrh SX4, najma kvoli cene, vo vyssích verziách a motorizáciách uz Yetimu nestíha. Pozitívne je posilnenie základného benzínu na 82 kW (velmi slusné na atmosférickú 1,5ku) a silnejsí dízel 2,0 (konecne výkonová alternatíva k Yetiho strednej 2,0 TDI). Naviac SX4 svojou 1,6kou so 4x4 vypĺna tú medzeru, ktorú má Yeti medzi predohrabom 1,2 TSI a stvorkolkou 1,8 TSI.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud