Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki SX4 2010 přichází na český trh, stojí od 289.900,- Kč

Diskuze (5)
Suzuki SX4 pro modelový rok 2010 dostalo silnější motory a upravený interiér. První cena zůstává 289.900,- Kč, nový turbodiesel stojí 499.900,- Kč.

Suzuki SX4 je na českém trhu po VW Tiguan a Hondě CR-V nejoblíbenějším zahraničním vozem s pohonem 4x4. Nyní přichází na český trh v modifikované verzi se silnějšími motory, upraveným předním nárazníkem, novým přístrojovým štítem a pozměněným ovládáním klimatizace.

Základem je provedení GA s cenovkou 289.900,- Kč, které se nabízí jen s motorem o objemu 1,5 litru. Ten nově dostal variabilní časování ventilů a posílil o 9 kW na 82 kW (145 Nm místo 133). Výbava obsahuje dva airbagy, posilovač řízení, otáčkoměr, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a dělená zadní sedadla.

Verze GL/AC podražila o 5 tisíc Kč na 344.900,- Kč. Za tento příplatek zákazníci dostanou o 9 kW posílený motor 1,6 VVT (88 kW) a prakticky nezměněnou výbavu – tedy manuální klimatizaci, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, rádio s CD/MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie, 16palcová litá kola a nový palubní počítač.

Vrcholem řady je provedení GLX, které proti starší verzi zdražilo o 10 tisíc Kč. K výbavě GL/AC přidává boční a okenní airbagy, automatickou klimatizaci, kůží obšitý volant, elektrické stahování zadních oken, vyhřívání zpětných zrcátek, přední mlhovky, plastové lemy blatníků, nárazníků a prahů, boční ochranné lišty a střešní ližiny. Novinkou je středový reproduktor v palubní desce.

Nový motor 2,0 DDiS (99 kW) s šestnáctiventilovým rozvodem místo dosavadního osmiventilového u 1,9 DDiS (88 kW) si Suzuki cení o 20 tisíc Kč víc než dosavadní agregát. I nový turbodiesel v SX4 má svůj původ u Fiatu, přináší novou převodovku se šesti stupni a výrazně nižší kombinovanou spotřebu (5,5 místo 6,6 l/100 km). Také dieselová SX4 má nově ve výbavě GLX automatickou klimatizaci.

Suzuki SX4 2010 hatchback - ceny na českém trhu (říjen 2009)
Motor1,5 VVT1,6 VVT1,6 VVT2,0 DDiS
Převodovka5M5M (4A)5M 4x46M 4x4
Zdvihový objem [cm3]1490158615861956
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]82/600088/600088/600099/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4400156/4400156/4400320/1500
Max. rychlost [km/h]180185 (175)175180
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,010,7 (12,3)11,511,2
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,2 (7,2)6,55,5
Cena GA [Kč]289.900,----
Cena GL/AC [Kč]-344.900,---
Cena GLX [Kč]-389.900,-
(414.900,-)
439.900,-499.900,-

Všechny motorizace vyhovují normě Euro 5 a jsou na český trh dodávány z maďarské továrny v Ostřihomi.

SX4 Sedan faceliftem pro modelový rok 2010 neprošel, dostal silnější motor 1,6 VVT (88 kW), cena zůstává 389.900,- Kč. Je jediným provedením na českém trhu, které má ve výbavě ESP.

Diskuze (5)
Avatar - Ada je zase tady
15. 10. 2009 08:38
kdyby...
Kdyby to auto nemelo italsky, ale nemecky motor, bylo by pro mnohe zajimave. Takto :no:
Avatar - salamoon
14. 10. 2009 22:49
Re: slusne
"Na moj vkus je to moc hupave auto a pri prejazde vacsej nerovnosti citit dost tvrdu ranu"

hupave a citis tvrdu ranu?

nevylucuje sa to? :-)
14. 10. 2009 10:07
Re: Jediná alternatíva
Čiastočně asi skutočně zasahujú rovnakú cielovú skupinu. Rodičia majú SX s 1.5, je to príjemné autíčko, praktické, na nič sa nehrá. Bol som prekvapený z dobre vyladeného podvozka, vyšší posez je tiež OK. Kufor by mohol byť vačší, to je pravda, ale kým nevezieš 4 ludí s komplet batožinou, dá sa to vydržať.
Na tých nových fotkách vyzerá palubka výrazne lepšie. Pred F/L je to taký slušný priemer, trošku tvrdšie plasty ale spracovanie slušné :yes:
Avatar - iudex
14. 10. 2009 09:56
Jediná alternatíva
Tak toto sympatické autícko vnímam ako jedinú reálnu alternatívu k Yetimu (pre mna momentálne jednotka v triede malých SUV). V predokolkách a nizsích verziách má navrh SX4, najma kvoli cene, vo vyssích verziách a motorizáciách uz Yetimu nestíha. Pozitívne je posilnenie základného benzínu na 82 kW (velmi slusné na atmosférickú 1,5ku) a silnejsí dízel 2,0 (konecne výkonová alternatíva k Yetiho strednej 2,0 TDI). Naviac SX4 svojou 1,6kou so 4x4 vypĺna tú medzeru, ktorú má Yeti medzi predohrabom 1,2 TSI a stvorkolkou 1,8 TSI.