Dnes si na koncept Suzuki UT-1 asi sotva někdo vzpomene. Autíčko s vysokou přídí a maskou chladiče tvaru obdélníka s dvojicí svítilen nad sebou příliš krásy nepobralo. O to ale v tomto případě nešlo. Označení vozu UT znamenalo „Utility Transport“, čili víceúčelová přeprava.
Bez ohledu na konverzi karoserie bylo UT-1 stejné a to až po sloupek B karoserie. Od něj dále byla karoserie variabilní a hlavně snadno přeměnitelná.
Kromě valníku, kdy se v zadní části vozidla nacházela klasická korba, mohla být tato část karoserie zakryta nástavbou s výklopnou zadní stěnou, tedy stejně jako u dodávky či přesněji u pick-upu s krytem nákladového prostoru v kombinaci s karoserií kombi. Poslední varianta počítala s plochou, na níž spočívala, řečeno terminologií tahačů točna pro připojení návěsu. Suzuki v případě UT-1 předvedlo také přípojné vozidlo, které sice vypadalo jako klasický přívěs za osobní auto, ale místo „za kouli“ se připojovalo za „točnu“ hned za kabinu.
Ta byla pouze dvoumístná čalouněná textilem v tyrkysovém odstínu s plochými sedadly a palubní deskou trochu připomínající pozdější sériový model Ignis. Čtyřramenný volant doplňovala řadicí páka trčící z palubní desky. Přístrojový štít tvořily samostatné kruhové ukazatele, doplněné o kontrolky.
Podrobnosti o pohonné jednotce k dispozici nejsou. Snad jen to, že mohla spalovat jak benzin tak také zemní plyn (CNG). I přes zajímavý nápad se auto do sériové výroby nedostalo.