Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT – V jednoduchosti je krása

Ondřej Mára Ondřej Mára 19. 8. 2019
38
109
Zobrazit náhledy (38)
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT

Když měl James May v nedávném rozhovoru pro DriveTribe uvést značku, která je podle jeho názoru neprávem podceňována, jmenoval Suzuki. A právě Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 je skvělým příkladem, proč má pravdu.

Design, interiér


Suzuki Vitara není na trhu žádným nováčkem, ba naopak. Čtvrtá generace byla představena již v roce 2015 a v roce 2018 byl na pařížském autosalonu prezentován její drobný facelift, který při výročí 30 let od představení první generace Vitary přinesl nový základní motor 1.0 BoosterJet a také pár estetických i technologických novinek.

Designové změny faceliftovaného modelu se dají označit za marginální. Jako již tradičně došlo na nové tvary nárazníků, lehce upravenou masku chladiče, nová koncová světla a pár nových barev v ceníku. Zkrátka nic, z čeho by vám spadla brada. Jenže pravdou je, že něco takového vlastně Vitara ani příliš nepotřebovala.

Od začátku výroby se totiž jedná o poměrně líbivé kompaktní SUV za sympatickou cenu, které v designu odkazovalo na minulé generace a současně přinášelo kus moderny. Oproti Grand Vitaře přišla Vitara s lehkostí (nejen designovou), nezvyklou dávkou elegance a moderny. Souhra oblých tvarů a některých ostře řezaných hran se nemusí zalíbit každému, zejména zadní část se stávala po jistou dobu terčem kritiky, jenže celkově to autu zkrátka sluší a neztratí se v terénu ani ve městě. V druhém případě pak zazáří především s dvoubarevně lakovanou karoserií, kterou Suzuki nabízí hned v osmi decentně zvolených kombinacích. Námi testovaný model však dostal lakování v odstínu Galactic Silver Metalic, jednu z celkem sedmi jednobarevných variant laku.

Jednoduchá klasika

Design interiéru v podstatě navazuje na design exteriéru. Nečekejte nic futuristického, přehnaně moderního nebo extravagantního. Vitara sází na jednoduchost, decentní eleganci a praktičnost. Tradičně černý interiér sice oživuje pár leskle šedých doplňků, jenže pro jedno kvítí slunce taky nesvítí a analogové hodiny mezi výdechy ventilace jsou toho zářným příkladem. Mně osobně to ale příliš nevadí - jednodušší věci jsou většinou blbuvzdornější, víc vydrží a člověk se na ně rychleji adaptuje. A je pravdou, že ergonomie interiéru je ve své jednoduchosti zkrátka příkladná. Nic není moc blízko ani moc daleko, nic příliš neodvádí vaši pozornost od řízení a vše se dá celkem rychle a intuitivně dohledat.

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT

Ovšem pokud byste toužili po něčem unikátním a osobitějším, můžete zalistovat v katalogu příslušenství, kde automobilka nabízí bohatou paletu barevných doplňků interiéru i exteriéru. Design je však věcí subjektivní a objektivně je potřeba říci, že se interiér nemá za co stydět. I Suzuki už se před lety naučila používat měkčené plasty, zpracování působí na první pohled velmi kvalitně a ve vyšších výbavách se v interiéru objevuje dokonce i kůže, semiš a specialitkou nejvyššího výbavového stupně Elegance Panorama je dvoudílné střešní okno, které do interiéru pouští spoustu denního světla.

Jenže právě střešní okno se také nakonec ukázalo být zdrojem hned dvou nepříjemností. Tou první byly zvláštní pazvuky, které se od okna sporadicky ozývaly. Druhou nepříjemností - pro střešní okna celkem běžnou, je lehce omezený prostor nad zadními sedačkami. Nejedná se sice o žádnou velkou katastrofu, ale co si tak pamatuji, ve Vitaře bez panoramatické střechy mi bylo vzadu o něco lépe.

A když už jsem u té kritiky, rozhodně stojí za zmínku ještě ovládání palubního počítače mezi budíky. Ten je sice od faceliftu barevný, nikoho však pořád ještě nenapadlo přesunout jeho ovládání z prehistorické tyčinky na přístrojovém štítu někam na volant nebo palubní desku. Zkrátka kamkoliv jinam.

Funkci splní

Až na výše zmíněné drobnosti jsem však k Vitaře neměl nejmenších výtek. Kůží čalouněná sedadla se semišovým středem, která jsou dostupná od výbavy Elegance, jsou příjemná, pohodlná, dobře vypadají a dokonce poskytují i obstojnou oporu při svižnější jízdě. Kůží obšívaný volant padne dobře do rukou, nabízí možnost výškového i teleskopického nastavení, s automatickou převodovkou nabídne i pádla pro manuální řazení a navíc není zbytečně zahlcen ovládacími tlačítky, která výrobce umístil i na jeho bok. Zkrátka elegance, jednoduchost a funkčnost.

Ve stejném duchu se pak nese i přístrojový štít s barevným displejem palubního počítače, který je zasazen mezi jednoduché analogické budíky. Praktický přínos některých jeho funkcí, jako je třeba sledování přetížení v jednotlivých směrech a grafika ukazující výkon a točivý moment, sice klidnější řidiči neocení, fanouškům sportovní jízdy však rozhodně udělají radost. Na druhou stranu je ale nepochopitelné, proč se suzuki nenaučila zobrazovat aktuální rychlost.

Displej infotainmentu bohužel postrádá fyzická tlačítka, potěší však alespoň pár kapacitních tlačítek po jeho okrajích, i když ani ta nemají žádnou zpětnou vazbu. I tak se však systém ovládá celkem snadno, je poměrně intuitivní a svižný. Grafika navigace a couvací kamery sice nepatří k těm nejjemnějším, přesto obojí funguje plynule. Systém infotainmentu by měl navíc podporovat i funkce Android Auto, Apple CarPlay nebo zrcadlení MirrorLink.

Prostoru tak akorát

A jak je na tom Vitara s vnitřním prostorem? Vpředu je místa víc než dost, stejně jako odkládacích kapes a přihrádek. Ani cestující vzadu se nebudou cítit stísněně, ačkoliv tady už je to s prostorem trochu slabší. Pro ramena je sice místa dost, ale při šířce automobilu 1775 mm na cestování v pěti raději rovnou zapomeňte. Ve standardní Vitaře to není špatné ani s prostorem nad hlavou, jenže v našem případě troch kazí dojem zmíněné panoramatické střešní okno. Dozadu jsem se sice pohodlně vešel, ale kdybych posadil za volant přítelkyni, mé hrůzou zježené (krátké) vlasy by už asi olizovaly stropnici. Jakkoliv tedy patřím mezi příznivce střešních oken, asi bych si ho ve Vitaře odpustil. V otázce podélného prostoru a místa pro kolena pak Vitara patří do průměrů své třídy. Sám za sebe jsem se tedy vešel, ale místa před koleny už mi zas tak moc nezbývalo.

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT

Kufr s objemem 375 litrů sice patří spíše k dolnímu průměru, potěší však svými jednoduchými tvary, díky nimž se dá využít na maximum. Navíc mu nechybí ani odkládací kapsy za podběhy, 12V zásuvka a háčky na zavěšení tašek. Po sklopení sedadel dělených v poměru 60:40 už se dostaneme na celkem slušných 1120 litrů. Kufr je navíc vybaven i dvojitým dnem, pod kterým se ale ukrývá pouze lepící sada. Pokud se tedy chystáte vyrazit s Vitarou i do terénu, rozhodně bychom opět doporučili vzít do ruky katalog příslušenství, kde se v sekci „Exteriér“ nachází položka 23 - „Sada rezervního kola včetně zvedáku.“ V katalogu se navíc dá objevit i speciální přepážka pro rozdělení kufru na dvě části a sada pro oddělení zavazadlového prostoru od kabiny.

Motor, jízdní vlastnosti


Radost bez výčitek

Přeplňovaný čtyřválec 1.4 BoosterJet s přímým vstřikováním paliva a mezichladičem stlačeného vzduchu není žádnou horkou novinkou. V našich testech už se párkrát objevil a já už s ním mám také něco málo najeto, ačkoliv dosud pouze s manuální převodovkou. Pravdou však zůstává, že si mě tenhle motor dokáže takřka vždy velice rychle získat. Dělá totiž z Vitary auto, kterého je na segment kompaktních SUV snad i škoda.

Pokud se podíváme na jeho technické parametry, objevíme zdvihový objem 1373 cm3, maximální výkon 140 koní v 5500 ot./min. a maximální točivý moment 200 Nm v rozsahu 1500 až 4000 ot./min. Na první pohled tedy nic výjimečného, jenže charakteru má tenhle motor na rozdávání. Umí zabrat pěkně odspodu, s radostí se vydává do vyšších otáček a nechybí mu skvělá a (hlavně) přirozená zvuková kulisa. Když se tak objevily první zvěsti, že se právě tenhle motor objeví pod kapotou Swiftu Sport, hned mi bylo jasné, že se máme na co těšit. A to ostatně potvrdil i první zážitek mých kolegů.

Ale zpátky k naší Vitaře, která s hmotností 1295 kilogramů představuje největšího slona z modelové rodiny. Svůj podíl na tom má jak automat (oproti manuálu +25 kg), tak pohon všech kol, který přidává dalších 75 kilogramů. A i když automobilka udává čas zrychlení z 0 na 100 km/h v čase 10,2 sekundy, subjektivně působí Vitara mnohem živěji.

Po sešlápnutí plynového pedálu vystřelí kupředu a převodovka nechá motor vytočit až téměř k červenému poli, než svižně přeřadí. A tak to pokračuje až do nějakých 110 – 120 km/h, kdy auto začne zápolit s aerodynamickým odporem, ručička tachometru zvolní tempo a rozvodněná řeka endorfinů se zklidní na poklidný potok. Celý zážitek navíc umocňuje přepnutí automobilu do sportovního režimu, který upraví chování pohonu všech kol AllGrip, zlepší odezvu plynového pedálu a celé auto začne působit trochu jako kulturista po první dávce steroidů.

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT

A i když jsem se s motorem znal a tušil jsem, co od něj čekat, s automatickou šestistupňovou převodovkou jsem se ve Vitaře setkal poprvé. Zprvu jsem sice zápasil s jejím voličem, který vás o zařazené rychlosti informuje jen prostřednictvím přístrojového štítu (celkem bych uvítal alespoň podsvícení zvoleného „režimu“ u voliče), samotná měničová převodovka se zabudovaným chladičem oleje ale fungovala více než obstojně. Během klidné jízdy udržuje převodovka motor v optimálním pásmu otáček, řadí hladce, včas a nenechává motor zbytečně podtáčet. Jediného drobného zazmatkování se převodovka dopustila při vleklém stoupání s vícečlennou posádkou, kdy bez jakéhokoliv podmětu prudce podřadila a nechala na chvíli motor běžet ve vyšších otáčkách. Po drobném pohnutí nohou na plynovém pedálu se ale opět umoudřila a zařadila vyšší rychlost.

Jistota za všech okolností

Skvělému motoru navíc sekunduje i dobře odladěný podvozek. Je sice nepatrně tvrdší, než jsme u podobných SUV zvyklí, ale má to své důvody. Na kvalitním asfaltu je totiž Vitara neuvěřitelně jistým a schopným vozem, s nímž vás bude bavit vymetat okresky i ostré zatáčky jak v přiostřeném hatchbacku. Technikům se podařilo minimalizovat náklony a díky (na dnešní poměry) celkem nízké hmotnosti nemusí Vitara soupeřit ani se základními fyzikálními zákony. Jízda s ní je skutečně radost a jedinou daní je možná trochu vyšší hlučnost od podvozku na méně kvalitních silnicích. Tradičně zalátané okresky však Vitara filtruje celkem obstojně.

360p720p

A to ani nezmiňuji pohon všech kol AllGrip, který v režimu Sport pomáhá dosáhnout ještě lepší ovladatelnosti. V rámci úspory paliva se Vitara chová většinu času jako předokolka, vůz je však osazen mnoha senzory a chytrou řídící jednotkou, díky čemuž by se měla zadní náprava přiřadit rychleji, než se riskantní jízda zvrhne v malér. Řídící jednotka by totiž měla být schopna předvídat nedotáčivé i přetáčivé chování vozu, které je schopna přenosem výkonu na zadní nápravu potlačovat. Na extrémně kluzkém povrchu pak systém dokáže pomocí ESP suplovat i samosvorný diferenciál. V náročnějším terénu pak přijde ke slovu režim Lock, který napevno rozdělí přenos točivého momentu v poměru 50:50 mezi nápravami. Jediné, co by vás tak mohlo nakonec zastavit, bude nejspíš jen světlá výška 185 mm.

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT

A co spotřeba? V klidném tempu se dá s Vitarou jezdit do 7,5 l/100km, což mi ale příliš dlouho nevydrželo. Pokud totiž stejně jako já nedokážete odolat kvalitním silnicím s pěknými zatáčkami a zvuku vytočeného motoru, pak se připravte na průměrnou spotřebu zhruba o litr vyšší.

Závěr


Závěr

Jak to všechno shrnout? Suzuki Vitara je poměrně jednoduché auto, které se nesnaží nic překomplikovat. Na první pohled je elegantní, technika funguje bez problémů a jízdní vlastnosti zdaleka předčí očekávání. Přeplňovaný čtyřválec je kultivovaný, dokáže být úsporný a současně ukrývá nečekaný potenciál pro sportovní jízdu. Automatická převodovka přispívá k vyššímu komfortu, zvláště při častých cestách po městě, ale nezkazí ani zábavu. Zvláště při přepnutí do manuálního režimu.

Někomu může vadit jednodušší interiér a lehce omezený prostor, jenže ve třídě kompaktních SUV si Vitara nestojí vůbec špatně. Zvláště pokud vezmeme v úvahu její cenovku. Pokud toužíte jen po schopném autě se zábavným motorem, pohonem všech kol a dobře fungujícím podvozkem, můžete Vitaru s motorem 1.4 BoosterJet, manuální převodovkou a pohonem všech kol AllGrip pořídit ve výbavě Premium za 521.900 Kč. S automatickou převodovkou už se cena vyšplhá na 564.900 Kč.

Někomu sice může vadit poněkud strohý ceník, který zkrátka nenabízí žádnou možnost svobodné volby příplatkové výbavy, jenže na druhou stranu jsme zase u krásy jednoduchých řešení. Pokud nebudeme počítat příplatky za lak, je cena vozu konečná. Nemusíte trávit hodiny v konfigurátoru, přepočítávat si výhodnost jednotlivých balíčků a přemýšlet nad tím, co všechno vlastně budete a nebudete chtít či potřebovat.

A v duchu jednoduchých řešení bych si asi nejvyšší výbavu odpustil. Panoramatické střešní okno je sice pěkná věc, ale v případě Vitary jsem v něm spatřoval hlavně mínusy. Pokud tedy vyloženě trváte na automatické převodovce, vydal bych se raději cestou modelu ve výbavě Premium. Pokud se nebojíte manuálního řazení, mým jasným favoritem by byla Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 ve druhé nejvyšší výbavě Elegance, která vyjde na 549.900 Kč. Právě v téhle konfiguraci mi dávala Vitara vždy nejvyšší smysl a po tomhle testu se mi to opět potvrdilo. Síla Vitary je zkrátka v jednoduchosti a skvělém poměru ceny a výkonu. A ten se u nejvyšší výbavy bohužel trochu ztrácí, proto „jen“ 4.5 hvězdy.

Nejlevnější verze modelu 393.900 Kč (Vitara  Comfort, 1.0 BoosterJet, 5MT, 4x2)
Základ s testovaným motorem 456.900 Kč (Vitara Premium, 1.4 BoosterJet, 6MT, 4x2)
Testovaný vůz bez příplatků 612.900 Kč (Vitara Elegance Panorama, 1.4 BoosterJet, 6AT, 4x4 AllGrip)
Testovaný vůz s výbavou 625.900 Kč (Vitara Elegance Panorama, 1.4 BoosterJet, 6AT, 4x4 AllGrip)

Plusy

  • Motor
  • Odladění podvozku
  • Jednoduchost ovládání
  • Cena

Minusy

  • Design interiéru
  • Prostor
  • Pevně stanovená výbava

Související články

Zobrazit celý článek
Témata
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Cena základní sestavy 612 900 Kč
Výbava základní sestavy Nejvyšší výbava Elegance Panorama zahrnuje například: ESP® (stabilizační program) DSBS - Dual Sensor Brake Support (systém nouzového brzdění) BSM – Blind Spot Monitor (systém sledování mrtvého úhlu) RCTA – Rear Cross Traffic Alert (systém sledování pohybu za vozem) LDW – Lane Departure Warning (varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu) LDP – Lane Departure Prevention (systém udržování v jízdním pruhu) VSW – Vehicle Sway Warning (systém sledování únavy řidiče) TSR – Traffic Sign Recognition (systém rozpoznávání dopravních značek) HHC – Hill Hold Control (asistent rozjezdu do kopce) HDC – Hill Descent Control (asistent sjíždění svahu) TPMS – Tyre Pressure Monitoring System (systém sledování tlaku v pneumatikách) Brzdový asistent Parkovací senzory vpředu a vzadu, Suzuki Smartphone audio + Bluetooth® + DAB rádio + zadní parkovací kamera + NAVI Vyhřívání předních sedadel Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce Úložná kapsa na zadní straně opěradla spolujezdce Zadní sedadla dělená v poměru 60 : 40 a jednotlivě sklopná Výplně dveří semišové Loketní opěrka ve dveřích z umělé kůže Sedadla v kombinaci kůže a semiš Středová loketní opěrka přední Vnitřní kliky dveří chromované, Panoramatické střešní okno se dvěma skleněnými posuvnými panely Chromované překrytí předního nárazníku a zadního blatníku Střešní ližiny ve stříbrné barvě Vnější zpětná zrcátka a kliky dveří v barvě vozu Elektromagnetické otevírání zavazadlového prostoru Mřížka chladiče chromovaná Světlomety s LED projektorem Zadní světla LED Světlomety automaticky nastavitelné, Výškově a podélně nastavitelný volant s ovládáním audia a hands-free Volant obšitý kůží s ovládáním tempomatu a omezovače rychlosti Volant s páčkami pro řazení Adaptivní tempomat s omezovačem rychlosti Ovladač se 4 režimy řízení AllGrip, 215/55 R17 + disky z lehké slitiny s leštěným povrchem Opravná sada pneumatik (bez rezervního kola), atd.. Kč
Cena testované sestavy 625 900 Kč
Výbava testované sestavy Metalický lak (+13.000 Kč) Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1373
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 103 / 5500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 220 / 1500 - 4000
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 200
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 10.2
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 6.3 / 0 / 0
Emise CO2: 143
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 375 / 1120
Objem nádrže (l): 47
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1295 / 435
Rozměr pneu: 215/55 R17
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4175
b) šířka (mm): 1775
c) výška (mm): 1610
d) rozvor (mm): 2500
e) rozchod vpředu (mm): 1535
f) rozchod vzadu (mm): 1505
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 890 / 1080
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 620 / 830
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1010
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 930
k) šířka vpředu (mm): 1420
délka sedáku vpředu (mm): 500
délka sedáku vzadu (mm): 490
výška opěradla vpředu (mm): 650
výška opěradla vzadu (mm): 610
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 21. 8. 2019
V pohode, mal som chvilu po tom haluze, ze nieco bucha od napravy v zadu, prislo mi to ako ulozenie alebo co... pak som zistil, ze to si asi len vyfuk pri pustenom plyne jemne krochkal... vzdy ked pustil plyn v nizkych otackach tak dava take tlmene ´´pops´´. Asi to bude OK, nic som potom uz nezaznamenal.

Predajca mazdy asi stale zije v tom, ze zdielaju spolocnu techniku ako kedysi :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 21. 8. 2019
:D Za to se omlouvám, já to fakt nečekal, že to až tak s autem hodí :D S Mazdou jsme jezdili kolem Lidic, tam je méně takto ostrých zatáček, ale kvalita vozovky je typicky česká :D

Víš co nám řekl ten prodejce Mazdy 3 ? Že si máme radši koupit Fokuse... :D Mikesus je mi svědkem :D
Re: Re: Re: vitara
| 21. 8. 2019
Naopak, mam k nim spoustu vyhrad, ale v otazce bytelnosti a interieru jsou na spicce. Ty mas neco konstruktivniho, nebo jen blbe a jeste k tomu sproste kecas? Jestli mas
outlandera, tak za ty dvere proste moc netahej a treba je neurves, neboj ;-)
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 21. 8. 2019
Myslis po takej okreske so znackou nerovnosti na max 30kmh ? :D Snad si focusa niekto kupi, treba ho vyskusat...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 21. 8. 2019
Já zase zkoušel Ma3 2019 2.0 90kw a jako dobrý, motor šel hezky za plynem, podvozek slušný, ale přišlo mi, že auto trochu poskakovalo po horší okresce, nechci znít jako zatížený Forďák, ale Fokusu 4 bych dal přednost. Jinak byla Ma3 velmi dobré auto + jeho cena se základním motorem byla přes 600 tisíc :/

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku