Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tesla Motors letos vydělala už 300 milionů, výroba elektromobilů se začíná vyplácet

Diskuze (47)
Poprvé za desetiletou historii dosáhla americká automobilka Tesla Motors v 1. čtvrtletí zisku.

Tesla Motors, výrobce elektromobilů, se do povědomí veřejnosti zapsal sportovním modelem Tesla Roadster – prakticky prvním úspěšně nabízeným sportovním elektromobilem. Automobilka se ale nebojí riskovat a rychle stoupá vzhůru. Aktuálně vyrábí limuzínu Model S a s ní slaví mnohem větší úspěchy.

Produkce čtyřmístného vozu třicetinásobně převyšuje někdejší výsledky Roadsteru. Letos se prodalo už 5000 Tesel, do konce roku automobilka očekává 20 až 30 tisíc prodaných aut. Za první čtvrtletí firma vytvořila obrat ve výši 562 milionu dolarů (11 miliard Kč) a z nich je 15 milionů dolarů, tedy asi 300 milionů korun, zisk. Firma je v černých číslech vůbec poprvé za celou svoji dosavadní historii.

Úspěšné první čtvrtletí automobilce umožní investovat do efektivnější výroby a do dalšího vývoje rychlonabíječek. První je důležité pro zlepšení ziskovosti, druhé zase podpoří odbyt elektromobilů – alespoň dle představitelů automobilky. Zároveň se mírně zpozdí příchod crossoveru Model X. Důvod je jednoduchý, poptávka po Modelu S je natolik vysoká, že Tesla nemá kapacity pro výrobu dalšího typu.

Diskuze (47)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 15:40
Re: Výroba elektromobilů z dotací... hmm
tj co ona splatila [odkaz] >:D [odkaz]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 15:38
Re: Co takhle něco o tom nastudovat?
žádnej tunel, je to cesta do budoucnosti [odkaz]
13. 5. 2013 10:39
Re: Z konkurenčného webu ....
kde vidíš osobni napadeni?

někdo da 85tisic dolaru za elektroauto a jinej si zane třeba obleti celej svet, volba každého soudruha ;-)

proc nejezdit veřejnou dopravou jako vlaky, autobusy, letadla, taxíky, atd..., je to levnejsi, clovek si v nem odpocine a dojede kam potřebuje, opet se dostavame k předchozímu odstavci, volba každého soudruha :-) co je vyhodne pro tebe, nemusi bejt vyhodne pro jiné ;-)

jedina statistika které verim, je ta kterou si sam zfalsuju, nedavno tu byla i jina statistika, která naopak elektroauta v ocich zakazniku velebila ;-)
12. 5. 2013 21:14
Re: Z konkurenčného webu ....
Aaa, dorazili jsme do úrovně osobního napadání bez byť blbých argumentů... :no:

Nepotřebuje, ale občas ano. Na co si ostatně chceš koupit auto vyšší střední za 85 tisíc dolarů ? Abys s ním kroužil kolem domku ? A6, 5-er či E-classe se celkem často vyskytují na dálnicích a jezdí i dlouhé trasy. U Leafu či Ionu to samozřejmě řešit netřeba, u Tesly celkem ano. Doma můžu mít auto v garáži v nabíječce a když přijde akutní potřeba jet, tak ho prostě vytáhnu, ale v práci můžu parkovat tak na ulici, tak kde budu dobíjet ? A to bych řekl, že bude spíše ta většina. V práci všichni nedobijou. Jinak v práci mě budou čekat i 36h, v tom by problém nebyl... ;-)

Tak schválně, proč myslíš ? :-) Protože umím myslet, zajímá mě to a líbí se mi to, ale prostě to v konkurenci se spalovacím motorem zaostává. Vyšší ceny, omezení dojezdu a vázání na slabou síť nabíjecích míst, které navíc trvá dlouho, to je něco, čemu se musím přizpůsobit, ale proč ? Co za to dostanu navíc ? Nějaký eko-pocit ? To je trochu málo, ne ?

A ono to dokládá i to, jaké jsou nákupy těch aut. Nedávno tu byla statistika, že hybrida už si podruhé nekoupí dvě třetiny zákazníků. To není moc dobrá vizitka pro hybridy, myslíš že elektroauta budou mít lepší ?
12. 5. 2013 20:30
Re: Z konkurenčného webu ....
no suser, sak většina z nas potřebuje jezdit nonstop 24 hodin denne 7 dni v tydnu 365 dni v roce ze >:D anebo vlastne ne, většina z nas v noci spi a tak muze mit auto na nabijecce, nojo a většina z nas prez den pracuje a opet muze mit většinou auto na nabijecce :-) pokud nejsi většina, tak mas holt to "stesti" a muzes se elektromobilum vyhnout :-)

proc maj potrebu resit problémy elektromobilu hlavne lidi co by o ne nezavadili peněženkou ani v nejbujarejsich snech? >:D