Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TEST Omoda 5 1.6 TGDI – Někde přidat, jinde ubrat

Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Interiér má ryze moderní pojetí, na čínské poměry je decentní a nepřeplácaný a potěší i slušným zpracováním. Displeje mají jednoduchou a přehlednou grafi ku, pracují rychle a ten prostřední dobře reaguje na dotyk. Zásadní problém tak není ani používání klimatizace, která je také pouze na displeji.
61 Fotogalerie
Michal Dokoupil
Diskuze (34)

Segment spalovacích SUV nižší střední třídy je sice nabitý, stále se ale najdou nováčci, kteří to v něm chtějí zkusit. Úspěch MG se v Česku pokusí napodobit čínská automobilka Chery s modelem Omoda 5.

Design, interiér

Česko letos čeká záplava nově příchozích čínských značek. Kromě BYD to bude také koncern Chery, který spustí hned tři vlastní značky. Vedle té hlavní, Chery, to budou i novější Jaecoo a Omoda. Ty také přijdou jako první a nejlevnější z nich jsme již měli možnost otestovat.

Ačkoliv Čína agresivně přechází na elektrické vozy a hrozba jejich exportu nutí Evropany zavádět nová cla, stále se najde spousta značek ochotně vyvážejících spalovací modely. Platí to i pro Chery a jeho tři značky určené pro Česko. Omoda 5 je tak primárně spalovací SUV, bez náznaku elektrifikace. Určitý zmatek je s označením, importér totiž někde auto označuje jako Omoda 5, jinde ale jako C5. Na samotném autě je pouze číslo, v textu proto používáme tuto verzi.

Dojem

Na první pohled dokáže omoda zaujmout, roztáhlá maska bez rámečku a s malými chromovanými „diamanty“ v každém segmentu dominuje přídi a auto působí téměř jako elektromobil. Elektrickou variantu mimochodem nabízí také, ta se však obejde zcela bez masky. Úzké proužky denního svícení s většími hlavními světlomety pod nimi jsou dnes naprosto běžné, stejně jako název značky napsaný na kapotě, přesto auto působí originálně a moderně.

Tento článek je součástí balíčku AUTO+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!

Vstoupit do diskuze (34)