Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TEST Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eHybrid – Univerzální voják

Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eHybrid
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eHybrid
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eHybrid
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eHybrid
41 Fotogalerie
Ondřej Šámal
Diskuze (30)

Baví vás jezdit na elektřinu, ale klasické elektromobily jsou pro vás stále málo univerzální? Nový plug-in hybrid v passatu vám může spolehlivě uspokojit.

Motor, jízdní vlastnosti

Volkswagen Passat je už desetiletí synonymem pro služební vůz. Také proto mu pod kapotou obvykle pracuje vznětový motor. Kvůli aféře Dieselgate a všeobecnému odklonu Evropy od nafty se ovšem i firemní zákazníci od této varianty postupně odklánějí. Někteří k zážehovým motorům, jiní experimentují více. Zatímco na západě od našich hranic byla elektromobilita výrazně protlačována tamními vládami, na plug-iny se postupně zapomnělo.

Jenže pomalý přechod na elektromobily, který ovšem nedoprovází adekvátní zmírnění emisních limitů, nutí výrobce aut hybridy s externím dobíjením tlačit více než v minulosti. Ačkoliv se jedná o drahou a komplikovanou technologii kombinující dva plnohodnotné pohony, pokud se to uchopí správně, máte vlastně dva vozy v jednom: elektrický i spalovací.

Most mezi dvěma světy

Druhá generace plug-in hybridního pohonu od koncernu Volkswagen je jedním z takových případů. Díky zlevňování si automobilky mohou dovolit instalovat velký trakční akumulátor i do relativně dostupného modelu. Ostatně i takový Volkswagen Golf osmé generace dostal baterii s 19,7 kWh.

Čtěte zdarma až do konce

Exkluzivní pokračování článku čeká pouze na registrované čtenáře.
  • Registrace je snadná, rychlá a zcela zdarma!
  • Možnost aktivního zapojení do diskuzí a anket
Vstoupit do diskuze (30)