Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testarossa od Officine Fioravanti je lehčí, rychlejší a modernější, zůstává ale retro

Jan Zajíc Jan Zajíc 7. 10. 2021 • 00:53
41
3
Zobrazit náhledy (41)
Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa Officine Fioravanti Testarossa

Švýcarská firma Officine Fioravanti odhalila omlazenou verzi ikonického Ferrari Testarossa.

Testarossa od Officine Fioravanti představuje velice zajímavý restomod. Vůz si zachovává nejen slavný design, ale také nabízí dobovou atmosféru v interiéru. Technika ovšem prošla omlazovací procedurou.

Například 4,9litrový dvanáctiválec uložený uprostřed byl kompletně zrenovován a navíc dostal několik nových dílů, třeba nové sání nebo systém vstřikování, jiný je také výfukový systém. Díky úpravám nyní nabízí 510 koní (380 kW), což je výrazný nárůst oproti standardním 390 koním. Točivý moment dosahuje 599 N.m.

"Nová Testarossa" je pochopitelně rychlejší než původní vůz. Rozjede se až na 324 km/h, originál zvládne něco okolo 290 km/h. Mezi další novinky patří modernizace zavěšení, použití adaptivních tlumičů Öhlins nebo nastavitelných stabilizátorů. Výkonně brzdy dodala firma Brembo.

Auto stojí na nových kolech a moderních pneumatikách. Kola jsou sice větší, místo 16palcových jsou vpředu sedmnáctky a vzadu osmnáctky, současně jsou však ve srovnání s původními disky lehčí. Lehčí je však celé auto, v porovnání s originálem o 130 kilogramů.

I když to možná na první pohled nevypadá, ke změnám došlo také v interiéru. Z kabiny zmizely plastové díly, místo nich úpravce použil komponenty z hliníku. Audiosystém podporuje Apple CarPlay, přibyl také ovladač nastavení kontroly trakce a ABS. I když ale jde o nový prvek, nabízí pozoruhodně dobový vzhled, který zapadá do celkové koncepce interiéru.

Zřejmě nejvtipnějším prvkem je ovšem telefon. Testarossa je vybavena palubním telefonem, který vypadá úžasně staromilsky. Je to ale trochu klam, telefon je vybaven současnou bezdrátovou technologií Bluetooth.

Doporučujeme

Témata
8. 10. 2021 09:55
Re: decentní
Len ta červená chýba!
Avatar - Dinar
8. 10. 2021 09:42
Re: decentní
Jj, předělávky klasik v podobném duchu, to je přesně podle mého gusta, bohužel to taky většinou znamená cenovou raketu. Ale super. :yes:
Avatar - lyon667
8. 10. 2021 09:26
decentní
Ano, takhle nějak si představuji pěknej decentní restomod. :yes: