Toyota GR Supra od úpravce SARD nabízí 500 koní. Vznikne jen 20 kusů
Toyota GR Supra určitě není ani v jedné z obou dostupných variant pomalé auto, podle různých úpravců však vždycky existuje prostor pro zlepšení.
Myslí si to také japonská společnost SARD, která představila vlastní verzi japonsko-německého kupé. Jeho výkon zvedla opravdu výrazně. A navíc podstatně opepřila také design.
Supra dostala agresivní bodykit se svalnatými boky, který auto rozšiřuje o 8 centimetrů. Nechybí sportovní doplňky, větší i nové otvory pro přívod vzduchu, nový difuzor či zadní spoiler. Firma dodala i nová kola.
O pohon se stará přeplňovaný třilitrový řadový šestiválec, díky novému turbodmychadlu, titanovému výfukovému systému a dalším úpravám však motor dává 500 koní (368 kW) v 5800 min-1 a až 658 N.m. Standardně šestiválcová GR Supra nabízí "jen" 250 kW a 500 N.m.
Samozřejmě se tedy zlepšila dynamika- Zatímco sériové auto zrychluje z klidu na stovku za 4,3 sekundy, upravené verzi by mělo stačit pouhých 3,7 sekundy.
Pozornost úpravce věnoval také podvozku, zavěšení i brzdám. Kola mají průměr 20 palců a obouvají pneumatiky Bridgestone Potenza S007A tires.
Jak už jsme zmínili, SARD plánuje postavit jen 20 exemplářů. Cena začíná na v přepočtu 2,6 mil. Kč. Standardní GR Supra s šestiválcem u nás stojí 1.800.000 Kč.