Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Motor Czech informuje o průběhu svolávacích akcí

Ondřej Láník
Diskuze (17)
Toyota Motor Czech začne během tohoto týdne písemně kontaktovat zákazníky v České republice, jejichž vozidla by měla být zkontrolována a modifikována v rámci svolávací akce ohledně pedálu akcelerátoru.

Svolávací akce týkající se úpravy pedálu akcelerátoru

Počet vozidel, jež by měly být zkontrolovány, činí v České republice 14 196.

Opatření k odstranění problému spočívá v nasazení přesně vyrobené ocelové distanční vložky do tělesa pedálu akcelerátoru. Pomocí tohoto distančního členu se redukuje přítlačná síla mezi dvěma povrchy, což vede k nepatrnému tření. Distanční vložka mimoto posiluje tlakovou sílu pružiny, která stisknutý pedál vrátí do své původní polohy. Celá výše popsaná úprava by neměla přesáhnout cca 30 minut.

Podrobnější informace ke svolávací akci poskytuje společnost Toyota Motor Czech na internetu na stránce www.toyota.cz. Zde je umístěna on-line aplikace, která umožní zákazníkovi po zadání výrobního čísla (VIN) zjistit, zdali je vozidlo předmětem zmíněné svolávací akce.

Má-li zákazník jakékoli obavy, může se obrátit o radu na nejbližší autorizovaný servis značky Toyota, popř. na bezplatnou telefonní infolinku 800 600 800 nebo 800-TOYOTA

Toyota Prius III. gen. - Aktualizace softwaru systému ABS v řídicí jednotce vozidla

Počet vozidel, jež by měly být zkontrolovány, činí v České republice 94.

Svolávací akce je reakcí na hlášení zákazníků, kteří zaznamenali nestabilní pocit při pomalém a stejnoměrném brzdění za jízdy po hrbolaté nebo kluzké vozovce za situace, kdy došlo k aktivaci systému ABS.

V rámci servisního zásahu bude vyměněn řídicí program systému ABS v elektronické řídicí jednotce vozidla. Po výměně softwaru se zlepší odezva brzdové soustavy a celková citlivost soustavy při prokluzu některého z kol. Aktualizace softwaru zabere přibližně 40 minut a provádí se pomocí standardního testovacího vybavení používaného všemi autorizovanými servisy vozů Toyota.

Doposud nebyla v Evropě zaznamenána žádná nehoda související s touto záležitostí.

Nejnovější evropská svolávací akce se netýká žádných dalších modelů značek Toyota nebo Lexus.

Zákazníci budou v příštích týdnech osloveni dopisem s informacemi o svolávací akci a žádostí, aby se obrátili na autorizované servisy vozů Toyota ohledně této úpravy v nejbližším termínu, který jim bude vyhovovat.

Má-li zákazník jakékoli obavy, může se obrátit o radu na nejbližší autorizovaný servis značky Toyota, popř. na bezplatnou telefonní infolinku 800 600 800 nebo 800-TOYOTA.

Ondřej Láník
Diskuze (17)
Avatar - Katikakus
11. 2. 2010 11:09
Re: a něco pro pobavení...
Co hulis, chlape? Pisu nekde, ze Toyota neni zodpovedna? Vzdyt pisu, ze ho schvalili. Reaguji na to, ze je to jenom chyba Toyoty - coz neni pravda. CTS ma veliky problem a moc dobre to vedi.
Toyota ma chyby stejne jako jina auta, to mas pravdu. Ovsem Toyota udela svolavacku tam, kde jiny vyrobce by se snazil vse ututlat- zname konkretni pripady, ze ano? Napr. nefunkcni airbagy u Roomsteru.
Jedine co pusobi krecovite jsou tve prispevky pod kazdym clankem o Toyote. :no:
11. 2. 2010 08:43
Re: a něco pro pobavení...
Výrobce je ten kdo zodpovídá za celé auto. To, že si průběžně ani na počátku dostatečně neotestuje kvalitu produktů (dílů), ze kterých kompletuje finální vůz je zkrátka chyba výrobce. Každý výrobce má mnoho dodavatelů. Takže rozhodně argumentovat tím, že to udělal někdo jiný je scestné. Prostě to toyota neuhlídala a ona za to taky nese odpovědnost. Mě se líbí to křečovité obhajování toyoty. Prostě ty auta maj chyby jako jiná auta a nebo třeba i větší... >:D
Avatar - Katikakus
10. 2. 2010 22:59
Re: prius
Ja bych zkusil jiny servis, nebo nejlepe se poptat primo u zastoupeni Toyoty.
Avatar - Katikakus
10. 2. 2010 22:58
Re: prius
Tady je to spis o pristupu konkretniho servisu, nemyslis?
Avatar - Katikakus
10. 2. 2010 22:54
Re: a něco pro pobavení...
Pedal nevyvinula Toyota, ale CTS. Toyota ho schvalila pro pouziti ve svych vozech.
ver mi, ze v CTS maji poradne zapocene celo a snazi se najit reseni a dohodu s Toyotou.
Zaloba je az krajni reseni. Vzdycky je zajmem obou stran vyresit vse potichu a dohodou - pokud mozno.