Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota RAV4 Hybrid: Bude jezdit pod 5 litrů (?)

Michal Fokt Michal Fokt 16. 9. 2015
43
3
Zobrazit náhledy (43)
Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4
Toyota světu ukázala hybridní verzi svého kompaktního SUV. Asi vás překvapí, že nemá techniku z Priusu, ale z Camry.

Toyota rozšiřuje hybridní systém pohonu do další kategorie. Segment kompaktních SUV byl doposud automobilkou opomíjený, což překvapí zejména s ohledem na to, jaký potenciál tato třída má. Nicméně náprava je zde - pojďte se seznámit s RAV4 Hybrid.

Hybridní SUV bude svou stále ještě nepříliš běžnou techniku prezentovat navenek - RAV4 Hybrid má nový přední nárazník, masku chladiče i přední světlomety. Podobný rozsah změn najdeme i vzadu - také zde byl použit nový nárazník a optika zadních svítilen se světlovody. Dále dostal vůz nový design kol a ploutvičku namísto antény. Dá se ovšem očekávat, že nám Toyota prostřednictvím hybridní verze jen ukazuje, jakými změnami projde celá modelová řada příští rok v rámci faceliftu.

Pokud jste očekávali hybridní "klasiku" z Priusu, kterou má i Auris a Prius+, budete nejspíš (příjemně) překvapeni. Srdcem vozu totiž není osmnáctistovka, ale 2,5litrový čtyřválec, zkombinovaný s elektromotorem, což je technika, použitá u midsize sedanu Camry. Verze hybrid se tak stane nejsilnější benzinovou motorizací pro tento model, schopnou zrychlit z nuly na stovku za příjemných 8,7 s, a to při kombinované spotřebě 4,9 l na 100 km. Hybrid bude možné mít jak s pohonem předních, tak všech čtyř kol. V druhém případě se bude jednat o systém E-Four, kde pohon zadních kol zajistí na zbytku hybridního systému nezávislý 50kW elektromotor. Ten se bude připojovat v případě trakčních problémů předku.

Výkon benziňáku zatím není znám, celkový výkon agregátu má být 143 kW. S ohledem na technické specifikace u Camry Hybrid je pravděpodobné, že jde čistě o výkon samotného hybridního systému bez E-Four. Elektromotor(y) si bude brát energii z 204článkových NiMH akumulátorů. Stydět se vůz nemusí ani za schopnost táhnout přívěs o váze až 1650 kg.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

proč by ne ?
| 16. 9. 2015
Lexus NX300h jezdí kolem 7 litrů..věřím že to půjde ikdyž to nebude moc zajímavá jízda >:D
Avatar - CommonUser
pohon z Camry
| 16. 9. 2015
Abo tiez NX300h a to aj v kombinacii s 4x4 !
pohon z Camry
| 16. 9. 2015
nebo třeba z Lexusu IS 300h? Tedy až na pohon všech kol... :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku