Toyota řekla ne dovozu Camry do Evropy
Malý odbyt poslední generace a nová evropská ofenzíva značky Lexus nakonec zabránily uvedení nové generace Camry na evropské trhy.
Nejprodávanější sedan amerického trhu, Toyota Camry (v roce 2005 v USA prodáno přes 430 tisíc kusů), se zakrátko dostane do dealerství Toyoty v osmé generaci. Tentokrát se však automobil tohoto jména už nedostane do Evropy. Na starém kontinentě se v roce 2003 prodalo jen asi 2400 vozů a v létě 2004 pak byl dovoz pro malý zájem ukončen.
Toyota důrazně podporuje luxusní značku Lexus i na evropských trzích, a tak konkurence z vlastních řad by dále zbytečně rozdrobila stále ještě malou skupinu zákazníků, kteří utrácejí za osobní Toyoty více než milion korun.
Trochu jiná situace je v Rusku! V roce 2005 se v zemích bývalého Sovětského svazu prodalo přes 14 tisíc Toyot Camry a od roku 2007 se má v petrohradském montážním závodě vyrábět 20 tisíc nových sedanů Camry ročně.