Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ural Gear Up Sahara: Stylový pouštní speciál z Ruska

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 14. 6. 2016
24
11
Zobrazit náhledy (24)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Irbitský motocyklový závod ve spolupráci s Irbit MotorWorks of America připravil pro severoamerický trh novou limitovanou edici svého motocyklu Ural s postranním vozíkem.

Ural Gear Up Sahara byl jednou z nejúspěšnějších limitovaných sérií ruské značky na severoamerickém trhu a nyní zdejší oficiální zastoupení Irbit MotorWorks of America (IMWA) uvádí jeho nové vydání.

Stroje značky Ural si zachovávají klasicky vzhled a do jisté míry i techniku, i když již využívají řadu moderních komponentů, které jim umožňují proniknout i na trhy s náročnějšími zákazníky a přísnější legislativou.

Základem mohutného stroje je trubkový rám, v němž je uložen plochý vzduchem chlazený dvouválec o objemu 749 cm3 se vstřikováním paliva, disponující výkonem 30,1 kW (41 k) při 5500 min-1 a točivým momentem 57 N.m při 4300 min-1.

S motorem spolupracuje čtyřstupňová manuální převodovka, která je vybavena zpátečkou, usnadňující manipulaci se strojem, jehož hmotnost se pohybuje nad 350 kg. Vedle zadního kola motocyklu má Sahara poháněno i kolo postranního vozíku, na což u modelů pro severoamerický trh upozorňuje označení Gear Up.

K moderním prvkům ve výbavě současných modelů značky Ural pak patří stavitelné tlumiče Sachs a především brzdový systém, kombinující kotouče NG se čtyřpístkovými, resp. dvoupístkovými třmeny Brembo na předními kole a u sajdkáry, zatímco na zadním kole je jednopístkový třmen HB.

Ural Gear Up Sahara se od standardních verzí odlišuje především kombinací světle hnědého laku s černými prvky. Součástí standardní výbavy je pak mimo jiné elektrická zásuvka v sajdkáru, sada nářadí, lopata, kanystr a stylový nárazníček nad předním blatníkem.

Základní provedení přijde na severoamerickém trhu na 17.999 amerických dolarů (zhruba 435.000 Kč) a zájemcům o Ural s ještě extrémnějším vzhledem expedičního stroje je k dispozici paket doplňků za 1.999 amerických dolarů (okolo 48.500 Kč).

Tento paket zahrnuje LED hlavní světlomet a přídavná světla, nosiče umístěné na postranním vozíku, ochranné rámy a mřížky osvětlení, zadní nárazník, čelní plexi Givi, chrániče rukou na řidítkách a enduro sedlo.

Za 1.499 amerických dolarů (přibližně 36.500 Kč) je v nabídce černý keramický povlak výfuků a jízdní schopnosti v terénu mohou vylepšit off-road pneumatiky Heidenau K37 spolu s elektrickým navijákem umístěným umístěným mezi motorkou a postranním vozíkem.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Moderní klasika
Xylo
| 15. 6. 2016
Nee pán je lékárník, ale na motorkách všech možných typů a značek jezdil 30 let a tak o tom něco trochu ví ...
Avatar - WinNatural
Moderní klasika
WinNatural
| 14. 6. 2016
Á, pán je "odborník"!
No, naštěstí H-D nevlastní Xindlwagen, aby jim odcházely motory po pár tisících km a ještě o tom museli lhát ;-)
Avatar - Pixla
by mě zajímalo...
Pixla
| 14. 6. 2016
Stačí, ale pak nejde odmontovat sajdkáru a jezdit se samotným motocyklem. Rozhoduje, jak se to přihlásí...
by mě zajímalo...
Xylo
| 14. 6. 2016
Pokud se nemýlím, tak i na Velorex bylo A a tohle je motocykl s postranním vozíkem, takže určitě jen A ...
by mě zajímalo...
Strober
| 14. 6. 2016
...jestli na to nestačí řidičák na "béčko", když je to v podstatě tříkolka? ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku