V Indonésii prodáno milionté vozidlo značky Fuso

Japonská značka Mitsubishi Fuso vstoupila na indonéský trh v roce 1970 a vybudovala si zde pozici největšího prodejce užitkových vozidel. V současnosti Fuso vládne svému segmentu indonéského trhu.
Od ledna do srpna letošního roku dželo Fuso na zdejším trhu s nákladními vozidly podíl 45,8 %. V kategorii lehkých nákladních automobilů měla tato značka za stejné období v Indonésii podíl dokonce 52,5 %.
Pro Fuso je Indonésie strategicky důležitým trhem, protože právě díky prodejům na zdejším trhu se může japonská značka pochlubit třetí místem v žebříčku celosvětových prodejů lehkých užitkových vozidel.
S Daimler India Commercial Vehicles se Fuso sdružuje do Daimler Trucks Asia, jehož cílem je prodej 290.000 užitkových vozidel do roku 2020. Pro blízkou budoucnost se očekává jen mírné tempo růstu prodejů nákladních vozidel v Evropě, Severní Americe a Japonsku, ale ohledně jihoamerických, asijský a afrických trhů očekává Daimler Trucks výrazné zvýšení poptávky.
Podle externích prognóz se očekává, že v jihovýchodní Asii bude pokračovat růst prodejů užitkových vozidel ročně o 20 až 30 procent a to minimálně do roku 2020.