Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vidím Mazdu6. A ještě jednu. A ještě jednu...

Ondřej Šuch
Diskuze (0)
Jak upozornit na nové auto? Vyrobit jich 30 ve stejném provedení i barvě a pustit je na české silnice. Těsně za sebou....

Uvést nový model auta na trh není jednoduchá věc. Každý detail reklamní kampaně je dokonale promyšlen a k propagaci auta se dají využít i zdánlivě nudná firemní setkání. Mazda to vyřešila po svém: udělala z interního školení show a zatarasila silnice. Tedy aspoň na chvíli...

Červený zámek v Hradci nad Moravici hostil dealerskou konferenci, při jejíž příležitosti převzali prodejci prvních 30 předváděcích vozů v provedení sedan, ve výbavě Touring, se zážehovým motorem o obsahu dvou litrů. Modře zářící kolona pak za pochopitelné pozornosti okolojedoucích i stojících vyrazila přes Opavu a Dolní Benešov do Ostravy. Doprovázející hlídka rádia Hellax se postarala o soutěže pro děti a současně přímými vstupy upozorňovala posluchače na pohyb celé kolony.

Na Slovensku se prvních dvanáct předváděcích vozů ve stejné specifikaci i barvě předvedlo jako prvním obyvatelům Prešova. Na náměstí uspořádal importér vozů Mazda pro Slovensko u příležitosti představení vozu Mazda6 speciální kulturní program, v němž nechyběly ani nové hvězdy slovenské a české populární scény The Backwards. Ti tak úspěšně imitují slavné The Beatles, že v roce 1998 dokonce zvítězili v mezinárodní soutěži Beatlsfeste v New Yorku. O tanec se postarala Petra Patlevičová, která pro změnu velmi věrně imituje Britney Spears. Z Prešova se vydala kolona vozů do Vysokých Tater, kde se druhý den na vybrané trati uskutečnily testovací jízdy. Dealeři tak měli možnost seznámit se se silnými stránkami nového vozu Mazda6 i ve srovnání s konkurencí.

Ondřej Šuch
Diskuze (0)