Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vision Zero a Stop the Crash bojují za bezpečnější silnice

Prezentace klienta
Diskuze (0)
Moderní technologie významným způsobem přispívají ke snižování počtu nehod na silnicích, každoroční množství kolizí s 1,2 miliony mrtvých na celém světě však zůstává stále vysoké.

Nula úmrtí, zranění i nehod v silničním provozu – takové jsou tři pilíře strategie Vision Zero, k níž se dlouhodobě zavázala společnost Continental. Německý výrobce se sám na rozvoji technologií přispívajících k bezpečnější mobilitě významně podílí vývojem bezpečných a spolehlivých pneumatik, automobilových komponent, poskytováním informačního servisu i technologiemi pro zlepšení jízdních podmínek. Continental rovněž podporuje kampaň „Stop the Crash“ organizace Global NCAP s posláním šířit povědomí o bezpečnostních systémech především v rozvojových zemích.

Vision Zero s cílem nulové nehodovosti

Díky tomu, že jsou dnes bezpečnostní pásy, stabilizační systém ESC, systém sledování tlaku v pneumatikách (TPMS) a AEBS pro nákladní automobily povinné, celkový počet mrtvých a zraněných při dopravních nehodách, jakož i nehod samotných v uplynulých letech výrazně poklesl. Celosvětově však na silnicích stále každoročně umírá přes 1,2 milionu osob. Jen v České republice během roku 2015 došlo k 93 067 nehodám, z toho 660 mělo fatální následky . Dosáhnout úplné eliminace úmrtí, zranění a nehod v silničním provozu je cílem globální strategie Vision Zero společnosti Continental. Přibližuje se mu neustálým zdokonalováním komponent a systémů svých pneumatik i automobilových zařízení, zajištěním informačního servisu pro motoristy nebo rozvojem technologií vedoucích k obecnému zlepšení jízdních podmínek.


Iniciativa Stop the Crash – bezpečná jízda díky technologiím

Společnost Continental se stala také partnerem kampaně „Stop the Crash“ mezinárodní organizace NCAP. Záměrem iniciativy je rozšiřovat povědomí o přínosnosti dnes již masově vyráběných bezpečnostních technologií a podporovat jejich používání. Regionálně se orientuje na hustě osídlené, vysoce motorizované rozvojové země jako Čína, Indie, Malajsie či Mexiko. Co se technologií pro automobily týče, zaměří se na systémy ESC či AEBS, pro motocykly na ABS. U pneumatik pak zdůrazňuje důležitost adekvátního tlaku a hloubky dezénu. Continental předpokládá, že prezentační jízdy v rámci „Stop the Crash“ konané dvakrát ročně zvýší povědomí o přínosech nejmodernějších bezpečnostních systémů a tématech souvisejících s pneumatikami.

Kampaň „Stop the Crash“ je vedena prostřednictvím webové stránky www.stopthecrash.org, jež slouží jako hlavní kontaktní místo, i dalšími prostředky včetně hashtagu #stopthecrash na online platformách a sociálních sítích, jako je Twitter, Instagram či YouTube.

Prezentace klienta
Diskuze (0)