Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Truck & Bus se mění v TRATON AG

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 6. 9. 2018 • 11:00
35
1
Zobrazit náhledy (35)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Společnost Volkswagen Truck & Bus AG, zahrnující značky MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus a RIO, se proměnila v TRATON AG.

Společnost Volkswagen Truck & Bus AG se stala TRATON AG na přelomu srpna a září letošního roku. Cílem této transformace je umožnit značkám, spadajícím pod křídla společnosti, lépe spolupracovat ve prospěch svých zákazníků.

Skupina, založená v roce 2015 jako Volkswagen Truck & Bus GmbH, zahrnuje značky MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus a RIO. TRATON jako nová identita pro výše zmíněné značky podpoří celkovou nezávislost skupiny na cestě stát se globálním šampiónem, tj. nejvýnosnějším, inovačním a globálním hráčem v dopravním průmyslu.

V prvních letech skupina dosáhla významného pokroku tím, že se zaměřila na svou strategii globálního šampióna. Skupina zvýšila celosvětovou přítomnost svých značek tím, že vstoupila do strategických partnerství a uskutečnila synergie prostřednictvím sdružování sil v nákupu, výzkumu a vývoji.

S novým názvem zahájí skupina in-out-kampaň s paralelními eventy pro zaměstnance, které se konají v Mnichově, Braunschweigu, São Paulu a Södertälje. Základní myšlenkou je šíření ducha TRATON v celé organizaci v různých vlnách a vytvoření společného příběhu TRATON.

Filosofii dalšího postupu mají podle oficiálních materiálů šířit nominovaní ambasadoři, kteří jsou součástí další generace společnosti TRATON a vytvářejí komunitu. Mají motivovat další týmy v rámci skupiny TRATON GROUP, aby se spojili mezi značkami, hierarchiemi a funkcemi. Interní platforma s multimediálním obsahem a dialogy má udržovat tuto transformaci v pohybu.

Nový název TRATON má odrážet, o co se společnost snaží a jak jedná. Proto je v něm obsažena Transformace dopravy, Tradice i samotná doprava - Transport. Zároveň obsahuje i Tonáž, odhalující zaměření na náklad, který potřebují zákazníci skupiny přepravovat.

Související články

Témata
Avatar - Bubáq
6. 9. 2018 07:55
Hezký příběh
.. popsaný mnoha slovy, za nimiž si lze jen těžko představit konkrétní aktivity (ambasadoři a pod.) Ve skutečnosti VAG konečně přišel na to, že řízení vývoje a výroby aut a kamiónů pod jednou střechou je slepá cesta (ve skutečnosti ji umí je Daimler, nikdo jiný), jež pouze komplikovala rozhodovací procesy. Žádné synergie mezi OA a NA neexistují.
Dalším skutečným důvodem pro vytvoření Tratonu je snaha učinit případný prodej divize NA výnosnější. VAG musí stále počítat s tím, že bude muset divizi prodat s cílem uhradit velmi vysoké náklady dieselgate, že bude muset ukončit bez pokračování vývoj a výrobu dieselových motorů pro OA, a tak se prodej divize Traton jeví jako vhodná záloha. Prodej jednotlivých značek divize by byl mnohem náročnější na čas a komplikovanější, prodej celé divize najednou má šanci na rychlejší průběh a vyšší jednorázový výnos.
Škoda, že v ACZ nezaměstnává analytiky, kteří by s firemními oficiálními zprávami pracovali tak, aby čtenáři serveru dostali informace, jež jsou jinak (velmi zřídka) k dispozici na jiných serverech (např. Euro.cz a zahraniční servery). Velká škoda.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud