Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo Buses prodalo již přes 2000 hybridních autobusů

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 3. 5. 2015 • 23:34
33
5
Zobrazit náhledy (33)
Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo
Společnost Volvo Buses na počátku druhého čtvrtletí letošního roku zaznamenala důležitý milník v prodeji svých autobusů s hybridním pohonem.

Švédský výrobce autobusů uvádí, že od roku 2010 prodal již přes 2000 svých vozidel s hybridním pohonem. Tyto autobusy, které jsou provozovateli kladně hodnoceny díky provozním nákladům a ve srovnání s konvečními vozidly výrazným snížením nepříznivého vlivu na životní prostředí.

Volvo Buses své hybridní autobusy dodává do zhruba dvaceti zemí. Největšími odběrateli jsou mimo jiné Velká Británie, Kolumbie, Švédsko, Brazílie a Švýcarsko. Nejnovějšími trhy pro hybridní autobusy jsou Dánsko, Maďarsko a Polsko.

Většina z doposud prodaných hybridních autobusů švédské značky jsou klasická dvounápravová vozidla s celkovou délkou do dvanácti metrů. Kloubových hybridních autobusů Volvo bylo prodáno přes šedesát a do celkového počtu 2000 vozidel jsou zahrnuty i plug-in hybridy, které byly uvedeny v loňském roce a jsou v provozu v Hamburku, Stockholmu a Göteborgu.

Aktuální nabídka společnosti Volvo Buses zahrnuje modely 7900 Hybrid v klasickém i kloubovém provedení a plug-in hybridní 7900 Electric Hybrid.

Vedle kompletních vozidel jsou například do Velké Británie nebo Jižní Ameriky dodávány kompletní podvozky s technikou, které jsou zde karosovány jako dvoupatrové městské autobusy, resp. velkokapacitní vozidla.

Volvo uvádí, že modely 7900 Hybrid v dvanáctimetrovém provedení mohou mít až o 39 % nižší spotřebu paliva než srovnatelný konveční autobus a v případě kloubové verze to může být až 30 %. V případě emisí CO2 se má jednat o pokles o 40 až 50 %.

Volvo 7900 Electric Hybrid má mít až o 75 % nižší spotřebu paliva a emise oxidu uhličitého ve srovnání se současnými naftovými autobusy. Celková spotřeba energie se měla snížit o 60 %.


Témata
Avatar - AUDIRS6
3. 5. 2015 15:06
To co je za PR-ko Bruselu ???!!!
Ja som si myslel, ze sme na strankach o autach a teda ze sa budeme bavit o nejakych tych ich vlastnostiach: motor / podvozok / karoseria...
a nie, ze sa tu len bude nejaky pisalek rozpisovat o usetrenych CO2 a spotrebe !!!
Aspon nejaka info o vykone spalovacieho motora, elektromotora, kapacity baterii a pod. by sa nenasla ? Alebo ako si mam vysvetlit tieto CO2 tliachanice ??? 8-s :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku