Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Golf: Plošná sleva 35 tisíc Kč, první cena 331.600,- Kč

1. 2. 2010 • 07:47
81
204
Zobrazit náhledy (81)
Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf
Volkswagen snížil ceny hatchbacku Golf o 35 tisíc Kč. Základní provedení 1,4 Trendline tak stojí 331.600,- Kč, nejlevnější varianta s 1,6 TDI vyjde na 413.100,- Kč.

Nižší výbava Trendline obsahuje sedm airbagů (tzn. včetně kolenního), ESP, poloautomatickou klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem, palubní počítač, elektrické stahování oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, světla pro denní svícení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant nastavitelný ve dvou osách.

Za příplatek 13.200,- Kč lze získat k motoru 1,6 TDI (77 kW) paket BlueMotion Technology, který obsahuje Start-Stop systém, pneumatiky s nižším valivým odporem, prodloužený 3. až 5. převodový stupeň, ukazatel doporučeného zařazení převodu a asistent pro rozjezdy do kopce.

Highline k tomu přidává palubní počítač Plus, tempomat, 16palcová litá kola Cleveland, zpětná zrcátka v barvě karoserie, potahy sedadel v kombinaci Alcantara/látka, bederní opěrky na předních sedadlech, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce a středovou loketní opěrku vpředu i vzadu.

GTI a dieselové GTD k Highline dále přidávají sportovní podvozek snížený o 15 mm, 17palcová litá kola (GTI Denver, GTD Seattle), sportovní nárazníky a masku chladiče, červeněn lakovaná brzdové třmeny a kožený sportovní multifunkční volant.

Volkswagen Golf třídveřový - akční ceny benzinových motorizací (únor 2010)
Motor1,41,2 TSI1,4 TSI1,4 TSI2,0 TSI
Převodovka5M6M (7DSG)6M (7DSG)6M (7DSG)6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]13901197139013901984
Válce/ventily4/44/24/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]59/500077/500090/5000118/5800155/5300-6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800175/1550-4100200/1500240/2000280/1700-5200
Max. rychlost [km/h]172190 (190)200 (200)220 (220)240 (238)
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,910,6 (10,6)9,5 (9,5)8,0 (8,0)6,9 (6,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,45,7 (5,8)6,2 (6,0)6,3 (6,0)7,3 (7,4)
Cena Trendline [Kč]331.600,-385.800,-426.300,---
Cena Highline [Kč]-447.700,-485.100,-541.500,--
Cena GTI [Kč]----674.300,-

Volkswagen uvádí všechny ceny pro třídveřovou karoserii. Druhý pár dveří je ovšem možné získat v podobě zvýhodněných balíčků. Pro Trendline jako paket Comfort za 5.000,- Kč (pět dveří, malý kožený paket a kliky a zrcátka v barvě karoserie) nebo pro Highline také za 5.000,- Kč společně s dvouzónovou klimatizací Climatronic.

Pro Trendline je v nabídce také paket All In za 15.200,- Kč, který obsahuje mimo jiné dvouzónovou klimatizaci, litá kola, tempomat a alarm. Paket Sport (+9.900,- Kč) k Trendline přidává 16palcová litá kola, sportovní podvozek, sportovní sedadla, malý kožený paket a zatmavená zadní skla.

Příplatek za převodovku DSG je 55 tisíc Kč.

Volkswagen Golf třídveřový - akční ceny dieselových motorizací (únor 2010)
Motor1,6 TDI1,6 TDI2,0 TDI2,0 TDI 4Motion2,0 TDI
Převodovka5M5M (7DSG)6M (6DSG)6M6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]15601598196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/420077/4400103/4200103/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1500-2500250/1500-2500320/1750320/1750350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]178189 (189)209 (207)206222 (220)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,3 (11,2)9,3 (9,3)9,48,1 (8,1)
Komb. spotřeba [l/100 km]4,54,5 (4,7)4,9 (5,4)5,55,3 (5,6)
Cena Trendline [Kč]413.100,-439.600,-496.300,-538.600,--
Cena Highline [Kč]-501.500,-558.200,-600.500,--
Cena GTD [Kč]----639.000,-

Doporučujeme
Test: VW Golf 1,4 TSI (118 kW) - Šestá rána do klobouku
Test: VW Golf 1,6 TDI (77 kW) – Nafta pro masy

Témata
Avatar - iudex
3. 2. 2010 08:40
Re: VW Golf & Kia Ceed
Tak to Ti mozem s cistým svedomím potvrdit. Focus je v povedomí ludí zapísaný ako takmer sportové auto, s cím si ludia automaticky spájajú sportovo tvrdý podvozok. Nie je tomu tak. Tvrdost a komfort nie sú dva body jednej priamky, kde prírastok jednej hodnoty znamená automaticky pokles druhej. Práve v tom spocíva caro podvozku Focusa, ze istotu a stabilitu nezabezpecuje prehnane tvrdým podvozkom, ale celkom slusne filtruje nerovnosti a komfort jeho podvozku je prekvapivo slusný. Nie je samozrejme makký v stýle 308 & spol., ale jeho tvrdost je úplne porovnatelná s Golfom s tým, ze pridáva este o kúsok lepsí komfort jazdy. Ostatne to nie je len moj názor (vytvorený na základe skúseností), ale k rovnakému záveru prisli i redaktori auto.cz (vid napr. porovnanie Focus combi a Octavia combi - s identickým podvozkom ako Golf - z minulého roku).
Avatar - Katikakus
3. 2. 2010 08:27
Re: VW Golf & Kia Ceed
Kdybys googlil poradne, tak najdes i co "sedlam" ja a proc to sedlam. Mas to za domaci ukol, aby ses nenudil.
Avatar - Katikakus
3. 2. 2010 08:24
Re: VW Golf & Kia Ceed
Az si jednou nejakou tu zenskou najdes, pochopis...
3. 2. 2010 06:31
Re: VW Golf & Kia Ceed
Ještě k té baterce. Už si novou kupovala dvakrát, resp. dvakrát jí ji měnili v rámci záruky. A je pro ni dost hloupé, že nikdy neví, jestli to relativně nové auto nastartuje, nebo jestli zase bude muset volat asistenci. Už má svůj věk a já bohužel nežiju v ČR, takže jí s tím nemůžu na místě pomoct. Další mouchy tu teď nebudu vypisovat - vím např., že si stěžuje, že auto chabě svítí. Pak byly problémy s airbagem (vyměnili v rámci záruky, sami přišli na to, že nefungoval) a se zámkem kufru (dveře se nedaly zavřít) atd. Na auto s najetými 25 000 km docela dost věcí.
3. 2. 2010 06:18
Re: VW Golf & Kia Ceed
Jistě, jistě. Ale pokud si např. můj soused bude po zkušební jízdě myslet, že ceed je pohodlnější než golf a že jede líp a že je to celkově lepší auto, tak já si prostě nebudu myslet, že rozumí autům... Když takové věci čtu, tak si prostě musím vybavit, co kdysi říkal GTI - že kupci těchto lowendů se hodně snaží přesvědčit sami sebe, že ten lowend vlastně koupit chtěli - ale oni spíš jaksi museli. Já to beru jinak. Já jsem shodou okolností toho ceeda taky jednou koupil, ale otevřeně říkám, že to nebylo proto, že bych po něm toužil nebo že mi přišel celkově lepší než jiná auta. Koupil jsem ho čistě proto, že byl levnej - no a přesně tu (malou) protihodnotu jsem taky dostal.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud