VW Polo 1,6 BiFuel (60 kW): LPG i pro mini-Golf
Zatímco Volkswageny Touran EcoFuel a Passat EcoFuel umožňují jízdu na stlačený zemní plyn CNG, přeci jen rozšířenější zkapalněný ropný plyn LPG zatím VW podporoval jen v podobě Golfu BiFuel (motor 1,6 MPI/72 kW, stejně jako v Octavii LPG).
Nyní stejnou techniku nabídne i v karoserii malého Pola, nejprve však jen na domácím německém trhu. Polo BiFuel má pod kapotou motor o objemu 1,6 litru, naladěný však na střídmých 60 kW a 145 Nm.
Kombinovaná spotřeba benzinu činí 6,0 l/100 km, po přepnutí na LPG se zvýší na 7,6 l/100 km. U poplatků odvozených od emisí CO2 však potěší homologovaná hodnota plynové verze 123 g/km.
Nádrž na LPG se nachází na místě náhradního kola. Pojme 52 litrů stlačeného plynu, což stačí k ujetí 680 km. Společně s dalšími 45 litry benzinu se teoretický akční rádius prodlouží na 1400 km. Spotřebu i dojezd zobrazuje palubní počítač k oběma druhům paliva.
První cena Pola BiFuel v Německu činí 16.900 Euro, ve verzi Comfortline pak 18.050 Euro. To představuje příplatek 2800 Euro proti motoru 1,4 o výkonu 63 kW.