Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Polo 1,6 BiFuel (60 kW): LPG i pro mini-Golf

Diskuze (94)
Volkswagen začal na domácím trhu nabízet Polo BiFuel – verzi na LPG s plnou tovární garancí.

Zatímco Volkswageny Touran EcoFuel a Passat EcoFuel umožňují jízdu na stlačený zemní plyn CNG, přeci jen rozšířenější zkapalněný ropný plyn LPG zatím VW podporoval jen v podobě Golfu BiFuel (motor 1,6 MPI/72 kW, stejně jako v Octavii LPG).

Nyní stejnou techniku nabídne i v karoserii malého Pola, nejprve však jen na domácím německém trhu. Polo BiFuel má pod kapotou motor o objemu 1,6 litru, naladěný však na střídmých 60 kW a 145 Nm.

Kombinovaná spotřeba benzinu činí 6,0 l/100 km, po přepnutí na LPG se zvýší na 7,6 l/100 km. U poplatků odvozených od emisí CO2 však potěší homologovaná hodnota plynové verze 123 g/km.

Nádrž na LPG se nachází na místě náhradního kola. Pojme 52 litrů stlačeného plynu, což stačí k ujetí 680 km. Společně s dalšími 45 litry benzinu se teoretický akční rádius prodlouží na 1400 km. Spotřebu i dojezd zobrazuje palubní počítač k oběma druhům paliva.

První cena Pola BiFuel v Německu činí 16.900 Euro, ve verzi Comfortline pak 18.050 Euro. To představuje příplatek 2800 Euro proti motoru 1,4 o výkonu 63 kW.

Diskuze (94)
Avatar - F127
21. 2. 2011 07:51
Re: Proč?
Poslal jsem SZ.
Avatar - Ronault.
20. 2. 2011 23:24
Re: Proč?
Tak pán Bůs námi a zlé pryč! >:D >:D
20. 2. 2011 22:16
Re: Proč?
co ak som to myslel smrtelne vazne??? >:D >:D
20. 2. 2011 21:45
Re: Proč?
:yes: >:-[] normalne sa na to tesim, ze ako majitel ciernobielej televizie davam do nadrze len benzin a ine naklady neexistuju. Aky krasny je tento svet >:D
20. 2. 2011 21:44
Re: Proč?
neviem preco by sa prestavba mal nutne "vratit" do jedneho roka. A pri benzinovom, resp. naftovom motore nepotrenujes pneumatiky, poistenie, pravidelny servis a ostatne polozky co si uviedol??? Toto sa tyka firemneho aj sukromneho vozidla