Výroba Lexusu LFA skončila
Téměř dva roky trvalo značce Lexus, než vyrobila pětisetkusovou sérii supersportovního kupé LFA– výroba začala v lednu 2010, přičemž už v červnu téhož roku měly všechny exempláře své majitele. Ano, téměř dva roky, jeden pracovní den na jeden vůz.
A nyní je už kupé LFA minulostí, 14. prosince totiž z linky v Motomachi, kde byla při celém procesu produkce v hojné míře využívána ruční práce (vůz vyrábělo 170 dělníků), sjel poslední kousek s plaketou, opatřenou pořadovým číslem 500.
Vůz, vyrobený z 65 % z karbonu, vybavený bestiálním motorem V10 4,8 o výkonu 560 koní, jenž ve verzi Nürburgring Package zajel Nordschleife za 7 minut a 14,64 s by měl zůstat bez přímého nástupce a nahradit by jej v roli topmodelu měl luxusnější a méně extrémní LFC, na lehkou váhu bychom ale neměli brát ani informace o tom, že dosud až podezřele mediálně utlumený LFA Roadster by mohl zamířit do výroby, čítající podobné objemy, v roce 2014.