Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vzhled GTI také pro Volkswagen Passat

Ondřej Láník
Diskuze (114)
Divize Volkswagen Accessories připravila pro oblíbený německý sedan aerodynamickou sadu V-Line, která nápadně připomíná prototyp představený v minulém roce jako Project R GT.

Divize Volkswagen Accessories připravila pro oblíbený německý sedan aerodynamickou sadu V-Line, která nápadně připomíná prototyp představený v minulém roce jako Project R GT. Set obsahuje nový přední a zadní nárazník, rozměrné prahové nástavce, spojler zvýrazňující odtrhovou hranu a dvojitou koncovku výfuku. Podle výrobce je tak optimalizován odpor vzduchu karoserie a vylepšen vzhled vozu.

Podvozek doznal pouze lehkých změn. Sportovní pružiny snížily automobil o 25 resp. 30 mm, celkový dojem z vozu dokreslují osmnáctipalcová kola chromově stříbrné nebo titanové barvy s pneumatikami Pirelli P Zero R Assimetrico (235/45 ZR 18). Paket by měl být u dealerů Volkswagenu k dispozici od podzimu 2006.

Na německém trhu jej lze pořídit jako sadu za 2450 Euro, samotná sada spojlerů příjde na 1850 Euro.

Ondřej Láník
Diskuze (114)
19. 6. 2006 21:41
Re: Pro GTIho!
:-) No, bohužel tě musím zklamat... Je nutné bejt vyjetej... Permanent ocení vyjetej hoch... jenom vyjetej hoch. Tahám sem BMW a jeho xdrive, aby tu písen subarupermanentu nezněla až příliš hlasitě... a příliš falešně.
19. 6. 2006 21:38
Re: Pro GTIho!
Ne ne, jmenuje se to Duelanti... a já si teď uvedomuji, že jsem si asi spletl rejžu... Scott... co dělal jedničku Vetřelce. Jinak Duel od Spielberga jsem samzřejmě viděl :yes:
19. 6. 2006 01:58
Re: Pro GTIho!
Dole jsem ti to všechno napsal. Ostudo. Máš najeto 5tisíc km. Nevíš o chování vozidla takřka nic. Takřka nic. Jen píšeš vyčtené údaje z příručky. Bože... 5 tisíc km. Mlč... o jízdě prosím tě tu tak dva roky nic nepiš. Opěvuj tu prospekty Subaru... ale o jízdě tu nepoučuj.
19. 6. 2006 01:52
Re: Pro GTIho!
Fyzika? Jo, ta mě trápila :-) Alessio, já o tomhle s tebou nebudu diskutovat. Nemáš nic najeto, předčítáš tu příručky o pohonech... není to dobré. Jestliže si opravdu myslíš, že seš fundovanej (po tom, cos nejel 5 tisíc kilometrů) tu řešit kvalitu jízdy na různých pohonech, tak ti napíšu, že ty, Alessio bys dnes nerozeznal ani zadokolku od předokolky. Ty seš rád, když se rozjedeš do kopce bez ručky. Bože, co je tohle za diskutéry? Máš vůbec nějakou skromnost? Vždyť jsi najel 5 tisíc km... neblázni, čti a piš tu o tom jaký auto se ti líbí na prospektu a jak se učíš v zatáčkách ručkovat... Bude to fajn. Můžem se i občas zasmát. ale rady od silničního benjamínka, jak správně driftovat... děkuju... tos nedomyslel. P.S. Abys mi rozuměl. Mám tě rád, fandím tvému studiu i sportu... ale vola ze mě, co se týká jízdy, prosím nedělej.
19. 6. 2006 01:42
Re: SUBARISTI VYSTRČILI RŮŽKY
Takže ty máš najeto 5tisíc kilometrů... a máš odvahu tu psát o tom, jak ho cejtíš v zadku :-O Na zadek, Alessio, na zadek bys potřeboval. Ani pořádně rozjet se neumíš. Do deseti tisíc km budeš hledat polohu rukou na volantu. Do padesáti se budeš stále zlepšovat a do sto tisíc se stále budeš učit... Pak už bys měl mít za sebou pár krizovek, který, pokud přežiješ, a pokud jsi trochu talent ti umožněj dobře jezdit. Dobře, znamená bez nehod, ne dveřma napřed v zatáčkách... Na to bys potřeboval tak dalších 100... Bože můj... 5 tisíc km...